Diga'm-ho

Un relat de: Helena Altés i Planas

Diga'm un altre cop que no sents la mar com et parla a cau d'orella.
Diga'm un altre cop que no veus com s'incendien els núvols cada capvespre.
Diga'm si és veritat que encara no ets capaç d'acaronar l'aire amb les mans i sentir com s'esmuny igual que l'aigua entre els teus dits.
Diga'm que encara no has tastat l'amor recent collit ni has sabut trobar el dolç olor de la vida que el sol fa madurar cada dia.

Rebel·la't!
Trenca els murs grisos que t'empresonen i t'esgarrapen l'ànima poc a poc; fes-ho, que jo t'estenc la mà.

Pren-la!
Pren-la amb força i tranquil. Tranquil, que no et deixaré.
Diga'm sisplau, si ara ja pots sentir la mar com et parla a cau d'orella i diga'm si t'agrada.

Comentaris

  • sentint...[Ofensiu]
    setla | 17-02-2008 | Valoració: 8

    m'encanta, sencillamet les paraules em relaxen, i m'encanta!

  • No em sona[Ofensiu]
    Perestroika | 26-09-2006

    haver-te llegit abans, però a partir d'ara compta que ho faré sovint. M'ha agradat molt!

    Salut i revolució!

  • molt bo[Ofensiu]
    Francesc de Castellví i Obando | 26-09-2006 | Valoració: 8

    Helena el teu relat es molt bo, et dic que si a tot i que has expresat tants sentiments en tantes poques paraules, que em sorpren, alhora que m'espanta, perquè si unes paraules poden dir tant sense dir res, moltes poden ser...
    En fi m'ha agradat molt i espero que segueixis escribint aixi de bé.
    records!

  • m'ha agradat molt[Ofensiu]
    Guaxinim | 12-09-2006

    Hola Helena! Ja havia vist que escrivies a Relats però encara no havia llegit cap relat teu. Aquest és molt bonic, i és per això que he decidit de comentar-te'l. Bé, què dir-te? que moltes felicitats, i endavant!


    ENHORABONA!!! ACABES DE REBRE UN COMENTARI ENCADENAT!

    Fes clic a la imatge i descobreix de què es tracta

    R en Cadena



  • Zoy yo[Ofensiu]
    pachy | 21-09-2005 | Valoració: 10

    Esa Heeeeleeeennn motivada!!
    Sigue asi!
    ;)

Valoració mitja: 8.75

l´Autor

Foto de perfil de Helena Altés i Planas

Helena Altés i Planas

8 Relats

25 Comentaris

32548 Lectures

Valoració de l'autor: 9.07

Biografia:
Tinc 24 anys, visc al barri de Sants de Barcelona. Soc mestra de primària d'especialitat musical que tot just inicia la seva aventura després de la carrera.
Una de les meves grans aficions és escriure, lo tipic: imaginar històries, vides i sensacions i poder ficar-me dins la pell d'una altra persona, com fa una actriu o un actor en el teatre o el cinema. Com a currículum... podria dir-vos que un cop vaig quedar finalista dels Jocs Florals de Barcelona...(quan feias 3r d'ESO...jejeje) de fet, alguns dels relats que he publicat són d'aquella època.
Tanmateix sóc una amant incondicional de la música! Toco la guitarra i canto en un grup de música -"Esencia". Igualment, els moments en que es queda amb els amics i algú treu una guitarra... o senzillament, quan estic sola, posar-me a escriure en una llibreta el que se'm passa pel cap o bé posar-me a la terrasseta a tocar... són moments màgics de la vida que valoro especialment. Segur que no sóc la única... oi que no? ;)