T'espero i t'enyoro

Un relat de: Helena Altés i Planas

Fa dies que desperto gris i no sento el sol tocar-me els ulls.
Una altra nit perduda... buscant-te entre ombres i estrelles dins el meu record.
Des de que vas venir a mi, silenciós i tendre, només penso, ja no camino, sinó volo i ja no somio, només espero...
Vas deixar en el meu coixí el teu dolç perfum, aquell amb el que acarones als infants en el bressol, i la teva veu profunda i impregnada de silenci com un xiuxiueig suau a cau d'orella.
Però ja no me'n recordo... Te'n vas anar i amb tu tot.
Vas desaparèixer, amant traïdor, deixant-me només un petó i en ell un núvol.
Camino, però no avanço.
M'esmunyo per entre carrers amics com una fulla que cau de l'arbre, intentant recordar el teu rostre, però mai hi arribo.
Ara somio que una altra nit et somio i entre llençols t'abraço fort.
Em dol tant no trobar-te. T'espero i t'enyoro.

-A un somni perdut-

Comentaris

  • que bona que ets escrivint![Ofensiu]
    marieta | 20-01-2009

    ei helena que guapo el relat està molt ben escrit. Tens un bon talent eeeeh!
    bueno adeu guapa

  • no deixis descriure...[Ofensiu]
    setla | 17-02-2008

    "Des de que vas venir a mi, silenciós i tendre, només penso, ja no camino, sinó volo i ja no somio, només espero..."

    segueix somiant, i escribint, enhorabona!

  • També me'l[Ofensiu]
    Perestroika | 26-09-2006

    quedo.

    " Te'n vas anar i amb tu tot. " Crec que això ja ho diu tot..

  • Si va...[Ofensiu]
    AVERROIS | 15-12-2005 | Valoració: 10

    ...un somni i et va deixar un regust tan dolç, no t'esforcis en recordar-lo i segurament una nit d'aquestes tornarà a tú. Una abraçada.

l´Autor

Foto de perfil de Helena Altés i Planas

Helena Altés i Planas

8 Relats

25 Comentaris

32683 Lectures

Valoració de l'autor: 9.07

Biografia:
Tinc 24 anys, visc al barri de Sants de Barcelona. Soc mestra de primària d'especialitat musical que tot just inicia la seva aventura després de la carrera.
Una de les meves grans aficions és escriure, lo tipic: imaginar històries, vides i sensacions i poder ficar-me dins la pell d'una altra persona, com fa una actriu o un actor en el teatre o el cinema. Com a currículum... podria dir-vos que un cop vaig quedar finalista dels Jocs Florals de Barcelona...(quan feias 3r d'ESO...jejeje) de fet, alguns dels relats que he publicat són d'aquella època.
Tanmateix sóc una amant incondicional de la música! Toco la guitarra i canto en un grup de música -"Esencia". Igualment, els moments en que es queda amb els amics i algú treu una guitarra... o senzillament, quan estic sola, posar-me a escriure en una llibreta el que se'm passa pel cap o bé posar-me a la terrasseta a tocar... són moments màgics de la vida que valoro especialment. Segur que no sóc la única... oi que no? ;)