Diari del Marroc. Xauen (IV)

Un relat de: Giser

Xauen, 12 d'agost de 2003.
I la son es va fer present. La musculatura contreta, els ossos anquilosats, la ment ennuvolada,...tot cridava a la son.

La meva ment s'ha endinsat a les profunditats de la relaxació, Xauen ho permet.

Hores i hores de descans retardat sobre un vell llit amb les potes torçades. Somiant coses inacordables. Suant sense parar.

La son ha guanyat per un dia, i no em sento derrotat, sinó partícip d'aquesta victòria.

La son i jo hem guanyat.
-------------------------------------------------
Les drogues i l'interculturalitat:
Tractat de com les drogues poden ajudar a les relacions internacionals.
Vegis divuit personatges representant a països tan diversos com Grècia, Itàlia, Portugal, França, Alemanya, Mèxic, Austràlia, Canadà, etc i/o Catalunya.
Tots i totes a quests/es personatges comparteixen una cosa en comú; les drogues. S'uneixen en converses divergents, plenes de silencis brutals, plenes de sensacions i sentiments,...plenes, simplement...plenes.

Comparteixen els porros, els xilums, les pipes, els somriures, les mirades plenes de complicitat; ho comparteixen tot.

Fins i tot en aquest moment poden sorgir unes birres ben fresques entre la multitud, ningú sap don surten, però surten, i no fa falta remoure més. Surten i punt. S'ha dit que punt.

Continuen les riallotes canàbiques, opiàcies i tot es podria dir. Tot s'envolta de la frescor de la nit de Xauen i d'un fum espès del seu kif.

I en mig de tot aquest moviment estàtic, me'n recordo de la gran quantitat de quatre eles que hi ha a aquest poble. I els quatre eles em porten a pensar en els gira-sols de l'entrada d'Algecires, i els gira-sols em porten a pensar...a sentir...a tremolar.

Només aquest pensament em fa tremolar. Quina nostàlgia!! Quines ganes de compartir!!

Em baixa la pressió, literalment, això acaba de començar. Però per ara, ho deixarem estar.

Un petó gira-sol.



Comentaris

  • Segueixo el meu coment[Ofensiu]
    Alícia Gataxica | 20-06-2005

    Segueixo el coment que no vaig poder acabar viatjant a través dels teus ulls. Jo he estat vairs cops a Marroc i es un lloc on gaudir d ela gent, els colors, els olors, i tu permets rememorar aquests sentiments a través de la paraula, et felicito ho fas genial

  • I continuo la meva passejada virtual...[Ofensiu]
    brideshead | 19-05-2005

    per Xauen...

    Quines ganes fas desvetllar al lector de compartir aquest diari del Marroc.... a mesura que vaig llegint els capítols, sembla com si hi fos, com si les sensacions que t'inspiren els habitants de Xauen, la seva màgia, les compartissis amb tots els visitants, amb els lectors del teu diari....

    Segueixo llegint!

l´Autor

Foto de perfil de Giser

Giser

28 Relats

137 Comentaris

62512 Lectures

Valoració de l'autor: 9.33

Biografia:
ABRAÇADA DE GUERRA

No jugaré a tirar de la guerra
Millor jugaré a l'abraçada de veritat,
on totes i tots s'abracin
en comptes de lluitar,
on tothom riu
i per la catifa rodolen,
on tothom es patoneja,
I tothom somriu,
I tothom s'escolta.
I tots i totes guanyen.

Shel Silverstein