déu minuts amb un tigre

Un relat de: laia

Odio els gats, tant com odio a ma mare, i vés per on que la mania als gats l'he heretat d'ella, però tu tens una cara felina que me la menjaria a queixalades, tigre que ets un tigre, arrenca'm la roba, i mossega'm! No em facis mal! Sóc innocent, només volia acaronar-te, i tu m'has pessigat, m'agrada tant... llepa'm les galtes i després els malucs, veuràs quin gust a maduixa, repassa'm els llavis però no me'ls vulguis arrencar bèstia més que bèstia! Que no tinc ni un duro per fer-me la cirurgia i em pesen molt els deutes... però tant se val, no parlem d'això, que la Caixa ella sola ja en fa monòlegs, i jo vull fer l'amor amb tu, i no vull pensar en res més... arremanga'm la faldilla, sí! Ja has trobat el tresor tigre, és de color daurat, ets el campió, puja al podi mentre la teva bandera s'aixeca i mentre els meus sospirs escoltes, vencedor...aixeca el ram i no el deixis caure, tigre déu minuts, només et demano déu minuts i ja n'hem gastat tres, per què passa tant ràpid el temps? Odio les tempestes i els grans xiscles, però adoro el plaer d'olorar el teu cos nu... fa olor a vidre, l'has olorat mai?, m'encanta l'olor a vidre, alabo l'art del vitrall, i et puc assegurar que el teu cos és un mirall, com disfrutes, queden quatre minuts i em beses els pits, tens tantes mans, i jo sento tantes emocions, no corris, no corris, que ja arribarà tot quan hagi d'arribar, no desesperis esperant, el llavi! Quin llavi? El secret melós, el que tu fas cantar, amunt, amunt, dos minuts i em sento tant bé... però no ensopeguis que ja s'acaba, així m'agrada tigre, com m'agrada sentir el teu respirar fluix, fluix, fort, fort, fort, FORT! Un minut, només queda un minut tigre, només queda un minut per què arribi al setè cel! I a tu només et queda un minut per acabar amb la setena vida, mossega'm felí, que se'ns acaba el món terrenal, i ens hem de veure al cel!.

Comentaris

  • Sensacional[Ofensiu]
    Giser | 13-06-2005 | Valoració: 10

    Hola Laia:
    he llegit tots els escrits que tens penjats a la web.
    En general trobo que tens una forma d'escriure fresca, dinàmica, divertida i natural. Sense paraules de més, dient el que vols dir. El contingut és allò important, malgrat això el continent és molt i molt bo.
    Continua així, i felicitats pel teu bon fer.

    Disfruta i lluita per Sabadell, li fa falta.
    Que l'esperit Bemba no mori mai!!

  • Que intens!!![Ofensiu]
    AtzaVaRa | 13-06-2005

    Ostres, déu n'hi do quin tigre que descrius! Deu minuts però molt ben aprofitats, no?
    Ja feia temps que no escrivies res i m'alegro d'haver-te llegit novament.

    Una abraçada immensa,
    AtzaVaRa

    ( i ens veiem pels carrers de Sabadell, fent girar molinets de colors.....)

l´Autor

Foto de perfil de laia

laia

41 Relats

133 Comentaris

55894 Lectures

Valoració de l'autor: 9.05

Biografia:
Sols diré pena,
soledat, fracàs. Mira'm!
Em demanàveu
que digués alegria.
Si ho voleu, me la invente.


"estams de pols"

vicent andrés estellés