DEIXAR MORIR O EL MÈTODE ERDOGAN.

Un relat de: Antonio Mora Vergés
Recep Tayyip Erdoğan ( Istanbul , 26 de febrer de 1954 ) tenia coneixement de que les edificacions que es feien a la zona on hi ha hagut els terratrèmols NO COMPLIEN les normes de construcció.

Enlloc però de manar enderrocar-los, va acordar una mena d’amnistia en la que pagant es donava per bo, el que manifestament – els informes tècnics aleshores, i les morts ara – era i és un parany mortal.

 

Ara diu, que qualsevol comentari que es faci sobre aquesta qüestió – dels diners, sembla que no hi ha noticia de que se’n va fer – suposarà en aplicació de la “ seva llei mordassa” pel cap baix l’empresonament, i fins la desaparició física del aue ho faci i àdhuc de la seva família – no vindrà d’un mort més, oi?-. Ah!, sembla que és un bon amic d’alguns dels nostres “ pares i mares de la Pàtria”. Lògic, oi?

Sembla que als líders turcs això dels “ genocidis” els encanta :

https://www.elconfidencial.com/cultura/2021-05-09/genocidio-armenio-armenia-turquia_3068435/

https://es.greekreporter.com/2021/05/19/genocidio-griego-exterminio-griegos-ponticos/

https://derechoareplica.org/secciones/criminologia/468-genocidios-reiterados-en-el-kurdistan

Fer aquestes coses amb els mateixos turcs però, és una novetat.


Comentaris

  • COMUNICAT D'OLGA MOLERO [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 10-02-2023



    COMUNICAT D’OLGA MOLERO

    Estimada família, amb molta pena però també amb esperança i fe, que ens ha transmés Hugo Molero, en tot moment, vos transmet que ell ens ha deixat.
    També vos vull transmetre les seues paraules cada vegada que li deia que aquí la família d’Espanya estaven amb ell, que li acompanyem amb les nostres oracions i els nostres pensaments.
    Reseu tots per la seua ànima, que ell ja ens dona l’esperança de viure una altra vida en el cel.
    És important per a tots aquesta oració.

    Gràcies per ser un bon relataire.
    Cordialment.

  • Sense normes de construcció. [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 10-02-2023

    Quan me l'he llegit m'ha impressionat molt tota la teua informació, que arriba al cor, amb tanta desgràcia.
    Enhorabona per tal relat. En el 1954, jo en tenia un any.
    Cordialment.
    PERLA DE VELLUT

  • Gracies[Ofensiu]
    Prou bé | 09-02-2023

    Molt bona informació, alhora que terrible! Quanta tragèdia es podria evitar...!
    Amb total cordialitat

  • Déu n'hi do![Ofensiu]

    Jo estic enamorat d'un apartament a la costa amb unes vistes meravelloses i com que tinc pensament de comprar-ne un i la mateixa immobiliària em va dir que els darrers dos estatges es van construir amb ciment aluminosis....,ara no sé pas què fer!!! M'ha dit que està controlat...Però vist el que ha passat a Turquía, fa que estigui indecís. Molt interessant la informació que ens dones, mercès!

l´Autor

Foto de perfil de Antonio Mora Vergés

Antonio Mora Vergés

6914 Relats

1201 Comentaris

5429357 Lectures

Valoració de l'autor: 9.72

Biografia:
Antonio Mora Vergés, l'Argentera 1951, col·laborador del setmanari La Forja de Castellar del Vallès, Nova Tarrega, de Tàrrega , Diari de Sabadell, La Tosca de Moià, El Balcó de Montserrat de Vacarisses.
Editor del blog :
coneixercatalunya.blogspot.com ,
col·laborador de les pàgines web www.guimera.info, i els diàris digitals de : www.moianes.net
http://www.naciodigital.cat/manresainfo/
http://www.naciodigital.cat/llusanes/
http://www.naciodigital.cat/elripolles/
http://www.baixllobregatdigital.cat/
e.mail mora.a@guimera.info
e.mail amora@moianes.net
email guimera.mora@gmail.com