"Corrent entre camins on les meves petjades s'esborraran"

Un relat de: Puça

El fred de l'hivern va deixar pas a la dolça i suau primavera.
Carregada de refredats, flors i gust de cirera.

El sol que escalfa la meva pell, els núvols i el so de cascabells.
O més aviat campanes, que papallones toquen.

Records entre el fum de somriures, que s'esvaeixen quan no hi ets.
Què serà de tot plegat demà ? L'estiu, què ens portarà ?

S'ha acabat la cançó i s'ha endut amb ella la inspiració.

Comentaris

  • és difícil...[Ofensiu]
    Capdelin | 28-06-2006 | Valoració: 10

    mantenir una relació "estable", amb una gràfica contínua d'alt nivell de passió... seria insoportable com l'avorrida perfecció...
    Hi ha baixades de to, hi ha notes en re menor, no sempre l'aigua bull i si bull sempre s'evapora... hi ha etapes de refredament...
    Demà...? Demà sempre portarà alguna sorpresa...
    Una abraçada.

  • Comentari de l'autora[Ofensiu]
    Puça | 21-06-2006

    De fet... ell no ha marxat... no ho ha fet cap dels dos. El relat no parla d'una ruptura amorosa, és més aviat una reflexió cap al futur sobre la incertesa d'una relació...
    Però sí... la vida és bella, sobretot quan em somriu...

  • jaumesb | 21-06-2006 | Valoració: 10

    la vida és bella

  • mira endevant[Ofensiu]
    ilargiakat | 21-06-2006 | Valoració: 8

    se n'ha anat per no tornar...fa tan de por tornar a començar...
    La nostalgia, l'enyorança, l'incertesa...són sentiments innevitables que cadascú els agafa com pot però sempre la qüestió és mira endavan i tornar enrere per recordar aquell record feliç que et fa plorar...no de tristesa si no un plor pler de petites espurnes que et van fer seguir i dibuixar un somriure en aquell moment... i que el final del camí et quedin tansols els records bons. I que al mirar el passat et faci veure un futur amb seguretat.

    Un ptó!

Valoració mitja: 9.33

l´Autor

Foto de perfil de Puça

Puça

33 Relats

91 Comentaris

38372 Lectures

Valoració de l'autor: 9.73

Biografia:
Fa 21 anys que vaig nèixer a la ciutat de Barcelona. Ara en fa ja 4 que estudio química... i cada any, cada moment, cada il.lusió, cada sentiment, els intento reflexar als petits relats que deixo per aquí de tant en tant, quan l'inspiració decideix visitar-me.
Espero que us agradin.

Una abraçada!

Per a més informació... a_bon_ramos@hotmail.com

www.fotolog.com/kukuso