Comptar amb algú

Un relat de: TITÀNIA

Si hagués de demanar un desig seria experimentar la sensació de saber que puc comptar amb algú: que quan em posi malalta em cuidarà, que m'acompanyi al metge, que em prepari un plat de menjar quan estigui tan cansada que jo no en sigui capaç, que vulgui veure una pel.lícula amb mi, que m'ajudi quan jo no pugui, que en tingui prou amb la meva companyia, que les meves idees no li semblin ridícules, que no m'exigeixi el que no sóc, que em sàpiga donar una sorpresa, que m'acompanyi a veure el sol i també la lluna, que no visqui del passat, que no em faci plorar ni sigui cruel, que no m'enganyi, algú que de tant en tant m'abraci i em digui que tard o dora les coses tornaran a anar bé, que no s'oblidi de mi i que sàpiga i vulgui, també comptar amb mi.

Comentaris

  • Sovint...[Ofensiu]
    onatge | 18-07-2007 | Valoració: 10

    Sovint ens falta companyia amb qui compatir vida, emocions, sentiments, un brindis amb aigua de lluna, asseure's davant del mar i escoltar... Compartir els somnis. Compartir el fred i també el caliu. I besar-nos la rosada de l'absència. Escriure un poema a dos... I que l'amor no ens ofegui. Quan no busquis, trobaràs... Hi ha algú que t'està esperant, està esperant que arribis...

    salut. onatge

  • moltes garanties[Ofensiu]
    Madison | 22-05-2007

    Moltes garanties Titania de que un dia màgic i únic aquest desig és faci realitat. Segur. Son valors en alça en aquest mon en general de poques emocions. ¿Has pensat de tota manera que el teu humil desig ja és el teu refugi?
    Jo penso igual que tu i aquest relat em calma. Gràcies.

  • jo sento el mateix[Ofensiu]
    mimí | 14-05-2007 | Valoració: 6

    Jo tinc el mateix desig, però no sé com ho faig que acabo jo fent tot això per l'altra persona i l'altra persona és una egoista amb la que no puc contar. Espero trobar algún dia un home amb qui poguer contar. I espero que tu també
    Petons
    Centaure

  • Un desig[Ofensiu]
    gypsy | 13-05-2007 | Valoració: 10

    molt ben expressat. Sembla senzill el que demanes, ho hauria de ser. Costa trobar ànimes semblants a la nostra. M'ha agradat molt el teu relat.
    Crec, que és "d'hora", d'aviat.

    Una abraçada.

    gypsy

  • La Nina d'Ulls Verds | 11-05-2007 | Valoració: 10

    Aquest "algú" existeix, t'ho prometo, potser en silenci, potser observan-te.. però hi és.


    VeuDeSilenci

Valoració mitja: 9.2

l´Autor

Foto de perfil de TITÀNIA

TITÀNIA

112 Relats

149 Comentaris

82203 Lectures

Valoració de l'autor: 9.46

Biografia:
"Tots tenim un artista dins nostre, només hem de trobar la manera de deixar-lo sortir"

Sóc de la fornada del 73, Historiadora de l'Art i escriptora ocasional. Apassionada per la cultura en totes les seves expressions: l'art, la literatura, el cinema, el teatre.

Pseudònim: la Titània, personatge mitològic del "Somni d'una nit d'estiu" de W. Shakespeare, és la reina de les fades del bosc. Ambiciosa, enamoradissa i una mica llunàtica, li agrada estimar i que l'estimin.

Em podeu escriure a: eginec@gmail.com

I visitar el meu bloc: http://lembruix.blogspot.com

Ens llegim!