Com una porta m'agradaria ser.

Un relat de: AiDuS

Com una porta m'agradaria ser.
Una porta que mira dins i mira fora... Una porta sense pestell, sempre oberta... Veure intimitats de l'interior i xafardejos de l'exterior. Saber realment els pensaments i somnis interiors, ajudar en els mars de dubtes, aclarir sentiments! I així, al mateix temps, comparar amb les mentides casuals i les coses que s'amaguen. Saber el que es té por a dir i el que no es diu per decència.

Jo seria una bona porta. D'aquelles que ho saben tot i no diuen a ningú res. M'assabentaria dels plans més malèvols, dels secrets més ben guardats, d'infidelitats, de negocis clandestins, de polítiques corruptes, d'amors i desamors... Tot ho sabria, sense donar la possibilitat de que ningú més ho sabera.

Com una porta m'agradaria ser.
Mirar dins i veure la realitat, mirar fora i observar l'ignorància. Una ignorància buscada, gent que fa creure el que no és, gent que exagera les seues virtuts i amaga els seus defectes. Comportaments falsos vers la població... Un seguit de mentides que la gent creu i que sols una porta pot rebatre!

Jo seria una bona porta. D'aquelles que ho saben tot i no diuen a ningú res!

Comentaris

  • Molt bo[Ofensiu]
    Roget | 09-05-2007 | Valoració: 10

    Molt ben expresat!
    A cops també penso que hi haurà dintre del cap dels demés, que pensaran??

    Petons!

  • Bolet | 03-05-2007

    Veure tot i saber-ho tot no sempre és bo, estressa massa.

l´Autor

Foto de perfil de AiDuS

AiDuS

68 Relats

148 Comentaris

64655 Lectures

Valoració de l'autor: 9.49

Biografia:
Perquè m'agrada escriure... Però no que em llisquen!

Albaidina amb orgull. Nascuda al 1988 i estudiant de F.Catalana a València...

Somie molt, i el que somie ho escric. Pense molt, i el que pense ho escric. Critique molt, i el que critique ho escric.
Així que tot el que llegiu ho crec, bé siga com ho he escrit o totalment al contrari...

aida_albert@hotmail.com