Com descriure un somni?

Un relat de: Ullsblaus1

Somni és aquell que és bo i que en un tres i no res, s'esvaeix. T'omplen de goig per dins i de joior per fora. És un moment màgic, ningú te'l pot esguerrar, sinó que tu mateix el pots errar.

Somies que estas entre àngels i núvols, de sobte veus un camí que condueix cap a la glòria. Allà ven calmat relaxes de la teva son ben profunda, i calmat t'estires a una gandul·la, tot dient-te que mai s'acabarà.

I et deprimeixes quan de debó un soroll estrambòtic sona, rebentant-te els timpans i et veus entortolligat en les mantes.

El somni s'ha acabat, i tu, tot ja ho has oblidat, és hora de tornar a la realitat.

Comentaris

  • felicitats[Ofensiu]
    brins | 11-01-2009 | Valoració: 10

    FELIÇ 5è ANIVERSARI d'RC,
    relataire!!!


    5 aniversari RC



    Si avui és diumenge 11 del 2009, avui és el cinquè aniversari d'RC. Passa pel fòrum i descobreix com pots "enganxar" en un dia com aquest Recorda: NOMÉS AVUI! T'ho perdràs?

  • ostres noi![Ofensiu]
    Marina Ramírez Gallardo | 11-09-2008 | Valoració: 10

    m'agrada la manera amb la qual descrius els somnis!

    mai no deixi de somiar!

    marina.

  • Ets tot optimisme[Ofensiu]
    DANA | 10-07-2008

    Dona gust llegir-te, perquè fins i tot en somnis ho veus tot positiu. Per a tu és com si els malssons no existissin, tan sols els bons!!!
    o si més no, l'únic que pretens, i aconsegueixes, és imbuir-nos a tots plegats del teu sa optimisme.
    Dana

  • Aquest l'has de treballar més[Ofensiu]
    JOANPG | 24-06-2008 | Valoració: 10

    Et poso un 10 perque veig que ets capaç d'escriure de qualsevol tema. Uns més ben fets d'altres poc treballats. Em dóna la sensació que portas dins teu una munió de ideas i les vols treure com si fóssis un volcà en erupció.
    Calma, Marc, calma. Medita que en saps prou, avans de publicar-ho. Escriu tal com raja i dese'l uns dies. Torna´l a llegir i renova el que no t'agradi. Torna a reposar i quan consideris que ja està el publiques.

    La puntuació no serveix per res. El que val és que et comentin i et sentis satisfet que molts relataires et critiquin, sempre ho fan a fí de bé, i això ompla la pica de saviesa que tots perseguim.

    Una forta encaixada de JOANPG:


  • m'ha agradat[Ofensiu]
    unchained melody | 21-06-2008 | Valoració: 7

    m'ha agradat aquest relat
    igual que els altres qe ha escrit!

    mai havia trobat algú de la meva edat, més o menys, aqui. Sóc del 94, ens portem un any
    m'agrada com escrius, la teva manera de veure les coses, està molt bé!


    seguiré llegin-te
    vals bastant.

    1 petó

  • Benvingut a relats![Ofensiu]
    Josoc | 21-06-2008

    M'agrada constatar que hi ha nois tant joves entre els relataires i em fa molta il·lusió que m'incloguis entre els teus autors preferits. Continua escrivint, que es nota que tens bona inspiració, però jo crec que et falta pràctica, cosa ben natural a la teva edat.

Valoració mitja: 9.25

l´Autor

Ullsblaus1

53 Relats

603 Comentaris

82148 Lectures

Valoració de l'autor: 9.89

Biografia:
Vaig nèixer a Barcelona, l'any 1995. Tinc catorze anys.

M'agrada molt escriure relats, quan els escric desconnecto de tot. Sembla que estigui aïllat jo i els relats sols, i ningú més.


Espero que us agradin molt els meus relats