Cartes i preguntes

Un relat de: L'epicurista Pol

Cartes sense destí
I destí sense preguntes

I

Mentre ens parem a pensar amb un llapis i un paper on escriure podríem dir que posem ordre a tots els nostres pensaments.
I per on començar?

En cada gota rau la vida
i aquesta és font en el camí
ja quedi desfeta en un carrer
o entre les barreres dels somnis.

No quedarà res si no comencem de nou,
només tindrem les marques dels cops
i cap victòria per recordar;
només il·lusions fracassades.


Sigui per on sigui cal començar i esperar que els crits del món plorant de dolor ens deixin dormir una nit més.

"El destí és nostre, nosaltres l'escriurem amb les nostres mans i no existeixen les casualitats en aquest món. Cada dia pot ser especial, només cal buscar entre la innocència que duem a sobre i la sensació dels infants en llevar-se cada matí sense motius pel nou dia. Podem fer tantes coses!"
No me'n cansaria mai de somiar i esperar el bo i millor per aquest món.
No me'n cansaria mai de viure amb alegria i...
I tu?
De què no te'n cansaries mai?
P.Olivella

Comentaris

  • Un conte optimista i bonic.[Ofensiu]
    unicorn_gris | 05-02-2018 | Valoració: 8

    Encara que no l'he entès del tot, m'ha agradat.

    Crec que és una apologia de l'optimisme escrita amb espontaneitat i simpatia. M'agrada com hi dones color. Val la pena donar-hi una ullada.

    Em dones alguna que altra idea per a posar contes jo.

    Ens veiem, epicureista... ¡¡a mi també m'agrada Epicur!!

  • Preguntes...[Ofensiu]
    natasha | 09-08-2008 | Valoració: 9

    ...davant d'un paper en blanc. D'altres, amb un munt d'idees escrites...
    M'agrada el text!
    Una abraçada

  • l'has clavat[Ofensiu]
    akunamatata | 18-04-2007 | Valoració: 10

    molt bones wapuuu!! com nem?? re he passat per ki depres de fa temps i te buscat, i ... ma agrat molt, el meu desti tambe lescriure jo, no crec en les considencies i si esta en les nostres mans, ens hauriem d'adonar tots del poder que tenim, podems construir el qe volguem.
    hi ha qui seria feliç construint un palau, jo construire un nuvol des d'on seguir somiant, sense deixar enrrere l'inociensia;)
    kuidat mol
    mols petons flacuxo *(S)

  • Està bastant bé...[Ofensiu]
    Unicorn Gris | 04-04-2007 | Valoració: 8

    Està bé el relat, però trobo que li falta una mica de salsa. Ha de ser una mica més especial, no sé...

    Cal una mica més d'atreviment.

    Però m'agrada. Crec que la idea de "Cartes i preguntes", és bona.

    Salut!!

  • Realment és un relat[Ofensiu]
    GTallaferro | 20-03-2007 | Valoració: 10

    fresc, que em fa recuperar aquesta innocència perduda que s'erosiona pel pas inesgotable del temps.
    Crec que el punt de vista que ens ofereixes és la carta amb la qual podem guanyar-nos un destí, tal com dius tu, molt millor, ple de somnis.
    Espero anar-te llegint. Molts petons!!!

Valoració mitja: 9

l´Autor

Foto de perfil de L'epicurista Pol

L'epicurista Pol

35 Relats

99 Comentaris

40341 Lectures

Valoració de l'autor: 9.20

Biografia:
Només demano que després de llegir quatre lletres meves penseu, res més.

Què dir de mi... Vinc de Casp i ara començo industrials a la UPC per seguir lluitant amb el que se'ns posi al davant :P

Moltes gràcies pels comentaris; per a un són molt reconfortants i et donen més força per tornar a lluitar i escriure crítiques i reflexions.
Per a mi és tot un honor poder compartir amb vosaltres aquestes idees romàntiques i esbojarrades que naveguen pel meu cap.

M'agradaria saber la vostra opinió
pol.olivella@gmail.com o també en nigrodragon@hotmail.com

Espero que tot això que fem ens serveixi per canviar el món, i encara que no sigui així de ben segur que serem més feliços en intentar-ho

Una abraçada molt forta;
Pol
Transquivint el silenci