CARTA ALS REIS D'ORIENT.

Un relat de: maricel

Estimats reis d'orient:

Aquest any, m'agradaria fer un viatge, un viatge lluny, m'agradaria veure món, encara que em conformo en tornar a Paris o Extrasburg, m'agradaria trobar una persona que em faci sentir especial, que després de passar un dia amb mi em digui que encara no se n'ha cansat, m'agradaria casar-me a las Vegas, m'agradaria veure sa pel·lícula mes llarga del món envoltada de interminables bosses de palomitas, m'agradaria pilotar un avió, sentir-me com un pardal, volar, m'agradaria acabar el meu primer curs de carrera i començar el segon, m'agradaria la millor salut per les meves persones, que pugui veure molts naixements i poques despedides, m'agradaria que el món quan sentis la paraula odi, guerra, por, soledat reacciones igual que quan sentis la paraula INTOLERÀNCIA, m'agradaria seguir disfrutant de la seva companyia, moltes persones haurien d'aprendre de cadascuna d'elles, perquè en elles s'hi troba tot lo bo de la vida, es riure, sa tendresa, s'alegria, es recolzament...M'agradaria desenamorar-me d' ell, i no tornar-me enamorar…
M'agradaria en definitiva que tot allò que desitjo amb totes les meves forces s'hem compleixi, em conformo en que el meu any sigui igual que el passat, que les coses que em passin siguin com rams de roses, i que tots aquets rams vengui acompanyat d'una nota on hi hagi escrit la paraula "tendresa" , perquè vull que em passi de tot, però que aquest "vull que em passi de tot" nomes estigui recobert de bons desitjos, per explicar-me millor, es igual que demanar que la realitat estigui coberta de pa bimbo sin corteza, perquè així en despertar de tots els somnis i veuré que res es real, la ciaguda no sigui tant forta…



Una abrasada forta.
Mar.I.cel

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Foto de perfil de maricel

maricel

18 Relats

41 Comentaris

23598 Lectures

Valoració de l'autor: 9.64

Biografia:
Nascuda el 1990 a la bonica illa de Menorca, creixent entre cales, penya segats i platges de sorra encantada. En l'actualitat està visquent a Barcelona per formar-se com a empresària a l'universitat Pompeu Fabra, però els qui la coneixen bé saben que el que li agrada de veritat es plasmar els seus sentiments sobre un paper... :) plaer.de.ma.vida.