Caputxeta, caputxeta..

Un relat de: Tiamat

Ell, estirat al costat del seu llit, li deia:

I quan el llop va veure aquella encisadora caputxeta,
no es va poder estar d'exclamar-se:

Oh! Caputxeta,
Quins llavis tan tendres tens!
És com si besés directament
sobre el tou d'un rostre de fada..

i besar-los, així, com et beso jo.

Oh! Caputxeta,
Quina llengua tan tèbia tens!
És com deixar-se acariciar
per un rierol d'aigua clara..

i acariciar-la, així, com t'acaricio jo.

Oh! Caputxeta,
Quins mugrons tan delicats tens!
És com tocar dues perletes
vermelles i nervioses..

i tocar-los, així, com te'ls toco jo.

Oh! Caputxeta,
Quina pell tan fina tens!
És com palpar amb la mà
la textura de la lluna plena..

i palpar-la, així, com te la palpo jo.

Oh! Caputxeta,
Quin estòmac tan llis tens!
És com recolzar la galta
damunt d'un llac plàcid..

i recolzar-s'hi, així, com em recolzo jo.

Oh! Caputxeta,
Quines cames tan delicades tens!
És com deixar relliscar el dit
per un sinuós camí de plaer..

i relliscar-hi, així, com rellisco jo.

Oh! Caputxeta,
Quin sexe tan gustós tens!
És com llepar una fulla
banyada dins el mar..

i llepar-lo, així, com te'l llepo jo.

Oh! Caputxeta, caputxeta..
deixa que et penetri aquest llop..

Així, així!
Com et penetro jo!



I ella, que es deixava fer, va exclamar, perplexa:
Però és que..,
el conte m'agrada més quan me l'explica la mama,
papa.

Comentaris

  • Interesant el relat[Ofensiu]
    crispeta | 22-05-2005 | Valoració: 9

    M'ha encantat.
    Encara estic rient, no se si es perquè mencanten les histories amb pares perversos o amb nenes massa tontes.

    Gracies per escriure'l, i.. si fa mal o no.. vaja.. per això està escrit una mica no? per fer mal

  • Es que...[Ofensiu]
    Underneath | 17-05-2005

    ...realment, el teu amic tenia raó, fa mal.

  • Es que...[Ofensiu]
    Underneath | 17-05-2005

    ...realment, el teu amic tenia raó, fa mal.

  • Desagraïda! [Ofensiu]
    vent de grop | 13-05-2005

    Trobo que és una nena molt desagraïda. Tant com s'esforça el seu pobre pare escenificant i posant-li salsa a la narració, i mira-la ella com li correspon: " Aquest conte m'agrada més quan me l'explica la mama."
    L'amorós i sol·lícit pare s'afanya preparant-la d'una forma lúdica, per tal que sigui una experta en un camp que li pot obrir tantes portes a la vida... i ja veus amb quin menyspreu li agraeix l'atenció la nena. Jo d'ell, la deixava una temporada sense postres. Al menys fins que acabés de fer tots els deures i aprengués a xampurrejar amb un mínim de gràcia el francès...
    Que soc molt dur, digueu? Deu ser per causa de la meva ànima de llop estepari que em fa tant vulnerable a l'influx selènic. Però jo no l'he pas triat aquest instint de llop. Sense saber ni quant val ni quant costa, me l'he trobat posat. I apa, a aguantar-lo. I poca broma, perquè qualsevol dia decideixen tancar-me a una gàbia les nits de lluna plena, per allò de l'alarma social i la prevenció. O potser em posin un braçalet electrònic permanent a la cigala. I cada vegada que la molt insolent se m'aixequi, sentiré la sirena dels mossos d'esquadra que em venen a buscar. I pensant que "el llop muda les dents però no els pensaments", més endavant, quan l'avenç de la tècnica ho permeti, m'implantin un xip al cervell. Per capar-me'ls d'arrel, els mals pensaments...
    Llavors, podreu dormir tranquils, sense haver de patir per les vostres caputxetes, que podran somniar plàcidament en xaiets de color rosa enmig de paisatges assolellats amb núvols vaporosos de cotó fluix...

    Una cruenta queixalada al coll del vostre incòmode amic:
    El llop cabró de l'esquerra de l'eixampla.

    ...collons! altre cop la carn massa feta! jo la vull tendraaa, cruuaaa i sagnaaant! aaaaaaauuuuuuuuuuuuu!!!

  • El sisè sentit[Ofensiu]
    Achtung | 21-04-2005 | Valoració: 10

    Molt bé!


    Això si que ha estat bo. M'ha fet pensar en un acudit molt bèstia que ara no reproduiré.

    Després diran que el joves només pensem en anar a la discoteca a emborratxar-nos...

    La gent no sap que no serveix de res veure per ofegar les penes? Que les molt cabrones floten??

    Felicitats i continua així, Amelie Gilipolles!!! (dit amb carinyu, es clar, per un Toto Imbecil).

  • ah! per cert![Ofensiu]
    AntavianA | 21-04-2005

    t'afegeixo un vot, aquest conte mereix un bon vot!

  • Senzillament, BRUTAL[Ofensiu]
    AntavianA | 21-04-2005 | Valoració: 10

    T'asseguro que quan he acabat de llegir el teu conte m'he quedat amb la boca oberta de bat a bat, com una autèntica atontada.
    Et felicito pq aconsegueixes sorprendre al lector amb un tema difícil de tractar.

    I per cert, aquest és el pitjor llop que he vist mai. Espero que hi hagi un bon caçador que l'enxampi.

    Simplement excel·lent.

    Una abraçada

    AntvianA

  • uoooo![Ofensiu]
    AnNna | 17-04-2005 | Valoració: 10

    com molaaaa! xD! al principi vas dient: oh que maco... està currat... i al final... uff, pobreta nena, no??!
    petons, noia!

    AnNna

  • kispar fidu | 13-04-2005

    uooo!!
    jajajaja

    Fins a l'últim tros, m'ha anat agradant bastant, l'he trobat original... però el final, m'ha deixat de pedra!!! una mica de mal si que fa... perquè és que... pobra filla!!! "Vaya" pares que li han tocat!!!!

    Tot i això penso que la sorpresa que t'emportes al final, és ben rebuda! ;)

    Ciao!

  • jordiclusella | 11-04-2005 | Valoració: 6

    Osti, quin giny! Molt bò i inesperat aquest final.
    No se si has escoltat la cançó "caperucita" de l'Ismael Serrano. També utilitza el personatge de la Caputxeta per parlar de la innocència d'una noia jove, i de l'abús que en fa el Llop cabró.

  • déu meu...[Ofensiu]
    Gerard Germain Gonzàlez | 11-04-2005 | Valoració: 10

    no sé si realment algú ja havia tingut aquesta idea, jo mai ho havia llegit... anava a dir que era realment eròtic i ben escrit (això del llac era molt poètic ^^), però el final m'obliga a canviar el comentari... diré que.. mm... realment aconsegueixes sorprendre el lector: és molt directe sense haver de descriure res. Realment corpren... a part de ser molt bonic de llegir.

    potser sí que fa mal, però després de nabokov estic curat en espants, diria..

    Salut!
    Gerard.

    PD: Que vagi bé la setmana... jo m'estic morint de son a classe de sintaxi llatina... ^^

Valoració mitja: 9.17

l´Autor

Foto de perfil de Tiamat

Tiamat

321 Relats

1499 Comentaris

679857 Lectures

Valoració de l'autor: 8.87

Biografia:
també al bloc d'europa de l'est
transiberia.blogspot.com,
a la revista
Revista Est'
i al mail
tiamat_relats@yahoo.es

Laura Bohigas, del 85. He estudiat filologia eslava i, en el meu temps lliure, viatjo als Balcans. Visc a Barcelona, però no en sóc. I més coses, però en l'essencial, poc més

Entre els 19 i els 22 anys vaig escriure 321 coses i les vaig anar penjant aquí. Ara m'he calmat i escric de tant en tant, però no ho penjo aquí. Llegeixo molt.