Cançons

Un relat de: N

Comença la cançó, i de sobte et quedes paralitzat. Un sentiment intens s'ha apoderat de tu, i no pots sortir, no pots escapar.
Amb pocs segons tens la seva imatge al cap, et mira, amb aquells ulls foscos que et fan tot menys por. Més tard comences a sentir la seva olor, aquella que havies pensat que per sempre més sentiries. T'omple, i et domina cada cop més. De cop et parla, amb aquella veu que et xiuxiuejava constantment paraules d'amor. Més i més imatges et comencen a atacar, imatges de tu i ell, moltes de les quals havies aconseguit oblidar. La última imatge se't queda clavada al cap, i et veus plorant. Lentament, una llàgrima et va recorrent tota la cara, ja que no tens prou forces per eixugar-te-la.
Acaba la cançó, i tornes a la vida real. Tot torna a la normalitat, però saps que per molts anys que passin, per moltes altres cançons que sonin, mai l'oblidaràs.

Comentaris

  • Trobar[Ofensiu]
    Bonhomia | 14-08-2006

    Hi ha moments que són tant dolços que mai s'obliden. Però tornen. Dins l'essència de la nostra ànima, tornen. Només hem de deixar que ens despertin. No podem deixar-nos raptar pel temps. Se sap que és un invent. Hem de fer tornar tot el que s'amaga rere la nostra ment per trobar la vitalitat que sembla que perdem. A cada moment, hi ha infinits significats que llueixen per a la nostra felicitat.

  • primer comentari[Ofensiu]
    georigna | 09-02-2006

    Primer de tot et volia felicitar per aquests genials escrits que has fet! M'han encantat! M'he llegit tant els comentaris com els escrits! I no em cansaria mai!

    La veritat ... és que encara sóc bastant nova en això de fer un comentari sobre els teus textos, però es veritat que hi han certes cançons que ens recorden a determinades èpoques, a certes persones, a certs moments de la vida ...

    Espero que no deixis de publicar textos, si més no, no deixis d'escriure!

    un peto guapa!
    Sigues feliç!

  • les cançons...[Ofensiu]
    Capdelin | 04-02-2006 | Valoració: 10

    tenen vida, són imatges codificades, t'atrapen i t'acompanyen en el silenci de l'absència...
    ptons i una abraçada!

  • adaaaaa[Ofensiu]
    rbbarau | 01-02-2006

    Ja ho vem comentar... a mi em segueix sorprenent...m'agrada com ho descrius... com sempre... senzill, entenedor (encara que de vegades m'hagis d'aclarar cosetes)i dolç...ah! i també mooolt nostàlgic... com sempre! Com sempre després de llegir-ho unes quantes vegades em dic que sí, que tens raó, que a mi també em passa...!
    Un petonàs!
    Gràcies per tot, ada!

  • jmgg | 01-02-2006

    es el meu ull

  • dos amb un dia, bien !!!![Ofensiu]
    jmgg | 01-02-2006 | Valoració: 10

    Ja fa trenta anys i avui, encara la recordo

    La cançó era aquesta

    Paraules d'amor senzilles i tendres.
    No en sabíem més, teníem quinze anys.
    No havíem tingut massa temps per aprendre'n, tot just despertàvem del son dels infants.
    En teníem prou amb tres frases fetes que havíem après d'antics comediants.
    D'històries d'amor, somnis de poetes, no en sabíem més, teníem quinze anys...
    JM Serrat

    Dons imagina a tu quan et queda ?

    Petonets Ada

    Es dia Anna

  • em deixa molt bona sensació[Ofensiu]
    jaumesb | 01-02-2006 | Valoració: 10

    el teu relat

  • Precios Ada![Ofensiu]
    cassigall blau | 29-01-2006

    Que fariem sense la musica?

    Gracies pel comentari

    una abraçada

    pere

  • Yuna | 29-01-2006

    Passaran els anys, però una música transporta el passat al perfecte present

    Yuna

Valoració mitja: 10