El foc

Un relat de: N

Tinc un foc que crema dins meu. És el foc que em controla. Les flames són les que em fan riure...i també les que em deixen plorar. És el foc que em fa tirar endavant en els moments de màxima solitud, és el que em refresca quan la ràbia regne en mi, i el que em consola amb escalfor. És també el que a vegades em crema fins la negror, i el que deixa ferides profundes sense cura. Un foc que em fa usar els 5 sentits, un foc que em dóna una sensibilitat extrema...és l'avís que em fa ser prudent. Cada flama em fa sentir una mica més, perquè així els sentiments arribin a la profunditat més tendre. El foc és l'amistat, l'amor, la passió...el foc ho és tot...és el millor, i alhora el pitjor...


Comentaris

  • Es una veu...[Ofensiu]
    jmrieram | 08-08-2006 | Valoració: 9

    Es una veu que diu: Vine a mi... Que crema des de dins i que sempre se lepot sentir si se l'escolta... Quelcom semblant va escriure ua gran persona l'any 107 d.C. Saps qui era? Un pató. Josep Maria.

  • La vida...[Ofensiu]
    rnbonet | 17-07-2006 | Valoració: 10

    ...és foc. I el foc és signe de vida, canvi, rotació, moviment. Principii i final de cicles, flama purificadora del renàixer, de ritus iniciàtics.
    Mira al teu voltant. O recorda les celebracions amb foc com element principal: Sant Joan, Falles, fogueres de sant Antoni... els mateixos 'correfocs' de festes de gatzara i pólvora...
    I tu ho has descobert, ho sents... Enhorabona!
    Salut i rebolica, xicona!


    ENHORABONA!!! ACABES DE REBRE UN COMENTARI ENCADENAT!

    Fes clic a la imatge i descobreix de què es tracta

    R en Cadena



  • Bonhomia | 19-06-2006 | Valoració: 9

    Jo també porto un foc a dins meu. Suposo que ens permet buscar el que s'amaga en el nostre interior.

    Gràcies pel comentari, i pren-te el temps que vulguis!

    Sergi.

  • hi ha un[Ofensiu]
    jaumesb | 13-06-2006 | Valoració: 10

    foc que no crema

  • el foc !![Ofensiu]
    Angel Negre | 13-06-2006 | Valoració: 10

    tu ets el foc, i els teus relats la llenya que l'alimenta.
    no paris de fer-ho adeta !!

    una forta abraçada

    l'angelet volador
    gege

Valoració mitja: 9.6