Cada nota, un sentiment

Un relat de: Nefertitis
Avui, després de mesos i bé, podria dir gairebé un any, he tocat el piano. Fins ara havia estat ocupada i em semblava impossible trobar un moment per dedicar-lo a la música, l’art que em permet expressar tantes coses...
He començat amb una peça de Chopin, un Nocturn en si bemoll que sempre m’ha enamorat. He notat com les meves mans es movien amb lentitud, passejant-se per cada to i semitò. He tancat els ulls i he reviscut moments de felicitat de no fa massa temps. Em sentia tranquil•la, calmada, però quan he obert els ulls, conscient de la realitat he deixat caure una llàgrima d’enyorança. He pres consciència i m’he preguntat com els meus dits semblaven bellugar-se sols i al fer-ho, he trencat la dolça harmonia i una nota desafinada ha sonat estrèpit. M’he sentit tremolar les mans i seguidament he decidit no tocar més, “ja seguiràs demà”, m’he dit.
Amb la música m’he endinsat ens els meus sentiments més profunds, és per aquest motiu que jo parlo de la màgia de la música, de la seva essència i que de fet, quan millor sona la melodia, més expresses.

Comentaris

  • betixeli | 05-02-2013

    La música i les sensacions sempre van agafades de la mà...és increïble com un grapat de notes poden fer-te viatjar, recordar o imaginar amb tanta facilitat.

  • m'agrada la música[Ofensiu]
    Galzeran (homefosc) | 04-02-2013

    que descriu el teu relat, i m'agraden els musics que tanquen els ulls per fer sonar el seu instruments, per a mi, és aleshores quan realment estan més connectats amb les sensacions que volen i poden oferir.

    Bona sort!

    Ferran

  • La música..[Ofensiu]
    JunkOfTheHeart | 04-02-2013 | Valoració: 10

    Totalment d'acord amb tu. Jo l'any passat vaig decidirme a estudiar piano de manera professional i no hi ha cosa qe disfruti més!
    La música fa sentir moltes coses que ni tu mateixa sabies que existien!

  • se molt bé la sensació que descrius[Ofensiu]
    miia | 03-02-2013

    però la música, d'alguna manera o altra sempre acompanya les nostres vides...

    Per mi, és el millor regal

    Salut, i bona música!

    Mia

  • papisort | 02-02-2013 | Valoració: 5

    En poques paraules has descrit moltes sensacions.

l´Autor

Foto de perfil de Nefertitis

Nefertitis

105 Relats

126 Comentaris

86135 Lectures

Valoració de l'autor: 9.84

Biografia:
Nascuda en un vell paratge de muntanyes he buscat afligida un món on cercar la calma, la llibertat... Però en el fons, sempre he estat una persona híbrida, distinta a tot i a tothom. I davant d'aquesta nostàlgia, únicament he vessat llàgrimes amargues i m'he autoavdicat una condemna per ésser invisible davant d'un món perfecte, per la meva manera de concebre aquest. Però he perdut milers de trens, he viatjat al més enllà; però algú m'ha donat una embranzida... No sé qui sóc, on vaig... Únicament escric, perquè és en la poesia, en cada mot on puc ser tot allò que sempre he anhelat. L'únic port que aporta calma al meu cor.