Buidor existencial d'una panxa plena.

Un relat de: Unicorn Gris

Anit em vaig pegar la gran juerga, no tinc problemes de menjar, no tinc feina però sé que la trobaré, i tinc poques feines que fer (l'atur té la seva part bona…).

No obstant, sento, no sé, un extrany buit a dins meu.

A vegades la discussió de filosofia no omple l'ésser, sinó que el deixa encara més buit.

Entenc que déu no estigui per el tema de l'ésser i el no-ésser. Per déu, existir és part d'ell mateix. Entenc perquè la religió enganxa tants adeptes. En la religió, ens saltem l'escepticisme per ser dogmàtics.

Em faré un cafetó. Però el sucre excessiu que em poso em fa venir ganes de més sucre. Perquè has de tenir plaer, si el plaer et fa venir més plaer? Suposo que en l'amor i en la gula, sempre estàs insatifset si no poses mesura.

(Perdoneu, no són més que unes divagacions meves. Apa, salut i visca Relats en català).

---------------------------------------------

Visita La Stoa: www.lastoa.cat

Comentaris

  • Gràcies pels comentaris, T. Cargol...[Ofensiu]
    Unicorn Gris | 17-02-2007

    Gràcies pels teus comentaris, T. Cargol, la veritat és que són molt interessants. Que vagi bé!!!

  • Lectura i escriptura[Ofensiu]
    T. Cargol | 17-02-2007

    Moltes gràcies pels teus comentaris.
    No sé si t'he dit en algun altre comentari meu anterior que em reocrdes una mica Juan García Hortelano (diguem-li Joan Garcia Hortalà, aquí a relats) doncs bé, estic llegint a estones la seva obra Gramàtica Parda i te la recomano. Me l'he comprat dues vegades de segona mà, snese recordar-me'n i, és clar, m'he vist obligat a llegir-lo. Ja li havia llegit abans uns contes o relats més curts molt bons, fets en un estil més convencional.

    Et tradueixo algun dels molts comentaris que fa sobre la literatura aquest llibre esbojarrat del nostre Hortalà.

    "Ah, no,terninantment, no! sentiencià Duvet -. No és únicament que m'hi negui, és que no podria. És superior al meu estòmac, per a que ho entenguis.

    Et comprenc, Duvet. però has de superar-ho. Si una prenten fer-se amb la Cultura - semonejà Venus Carolina Paula , pacientíssima-, cal aprendre a superar el tràgit.

    Doncs, no. I no, no i no. Prefereixo no aprendrea llegir, prefereixo ser un escriptor analfabet.

    Ai,... em temo, neneta meva, que no estiguis dotada de tant geni per poder-te permetre aquest luxe. Els escriptors normals, t'agradi o no t'agradi, heu de saber llegir. No és en debades, que com deia el compte, un autor és un tipus que pren dels llibres tot el que li passa pel cap. Veiam: la meva petita, que és molt i molt valenta, es farà un nuset amb les els seus budellets i anarià repetint amb la seva Venus Carolina Paula, a poc a poc, lletreta a lletreta...A veure: La me-va ma-ma, m'es-ti-ma."


    ....
    "He dit ue s'ha acabat la xarrameca i s'ha acabat. No vols aprendre a escriure llibres? Doncs el primer és aprendre a llegir-los, no sigui que posis en els teus el que ja hi ha en els altres. No voldràs ser una plagiaària, Veritat? Vinga a fotre-li fort. Y sense melindros de filla oprimida. Què posa aquí? Senyalà amb el seu índex devastat pel llexiu Venus Carolina Paula.

    La me-va ma-ma em fre-geix - vallegir lentament i transgressora Duvet."

  • indefinida | 06-02-2007 | Valoració: 10

    M'agaraden les teves divagacions jaja. M'agrada que en un tros tant petit de pàgina, hagis omplert tant.
    Gràcies pel comentari.

    Petons.

  • Jo veig[Ofensiu]
    Alícia Gataxica | 29-01-2007

    una posada en paper dels pensaments diaris, que per un escriptor a la llarga es pot convertir en quel com més. Un començament molt adequat.

    I per cert gracies pel teu comentari. Tindré en compte el tema dels capítols.

    Ens llegim.

  • Però si tot això és un "exercici d'estirament" i prou!!![Ofensiu]
    Unicorn Gris | 23-01-2007

    Em penso que veieu grandeses i pensaments "elevats" on ni tant sols jo, l'autor, vull que n'hi hagin.

    Aquest article (com alguns dels altres que he fet) és un article de broma i una reflexioneta barata, res més.

    Simplement em venia de gust escriure alguna cosa (en el Multiblog del DVG i en La Stoa), i l'he escrit.

    Penso que confoneu "filosofia" amb "grandesa (almenys desitjada) de diàleg", quan us asseguro que els termes "filosofia" i "superficialitat" a vegades tenen bastant en comú.

    Res, només això. Apa, salut!!!

  • Unes divagacions...[Ofensiu]
    rnbonet | 23-01-2007

    ... en el terme mitjà entre realitat vivida i filosofia religiosa, cercant una idea on agafar-se, per trobar "la cosa", per abastir allò inabastible, per tenir saciat també l'esperit. És això? O és el dubte permanent?
    Mentre busques -vacil·les o no- salut i rebolica!

  • Que en dius[Ofensiu]
    Melcior | 21-01-2007 | Valoració: 10

    de coses en un relat tan curt ,això també es meritori .
    Endavant .

l´Autor

Foto de perfil de Unicorn Gris

Unicorn Gris

143 Relats

321 Comentaris

160877 Lectures

Valoració de l'autor: 8.96

Biografia:
Em presento.

Em dic Unicorn Blanc del Bosc, o Unicorn Blanc. També utilitzo, per raons pràctiques, els pseudònims de Crom el nòrdic, Unicorn Gris i Cuidador d'Ossets, si bé només posaré articles nous en aquest últim pseudònim i en aquest mateix en què ara em veieu (els altres noms d'usuari són de consulta i, en certa manera, d'emmagatzemament d'antics articles).

Els meus ideals són el catalanisme, la literatura, el món de la fantasia i l'acceptació de les normes socials que defenso, entre d'altres.

El meu nom de Facebook és
"Mark Corbera Mestres" .

El meu nom de Twitter és
"El Dorat"

El meu email és
webmestre2(arr.)gmail(punt)com

El conjunt de les meves webs (és a dir, de les webs administrades, moderades o dirigides per mi) es diu Portal Perenne, també anomenat "el Perenne" i està format, entre d'altres, per Lletra Perenne, també anomenada "la Perenne" .

La meva web d'articles es diu, com hem dit, Lletra Perenne i està a:
http://lletra-perenne.fandom.com/ca .

Actualment disposo de fòrum, el Fòrum Perenne, part de el Perenne, la direcció del qual és:
http://forum-perenne.foroactivo.com/ .

Podeu tenir accés a tots els relats de Lletra Perenne publicats a Relats en Català aquí:
https://lletra-perenne.fandom.com/ca/wiki/Lletra_perenne_Wiki#Continguts_del_Cosmos_Perenne_en_la_web_Relats_en_Catal.C3.A0

Els meus pseudònims a Relats en Català són: Unicorn Blanc del Bosc, Unicorn Gris, Cuidador d'Ossets i Cromelnordic. Observació: m'hagués volgut dir "Unicorn Blanc", però no podent fer-ho, em vaig fer dir "Unicorn Blanc del Bosc".

Que vagi bé!!!