Brindis de foc

Un relat de: AtzaVaRa

Silueta de flama nua i ardent...
càlid estiueig que s'acosta,
amb records i paraules
que s'encrosten a la pell.

Aquest ritme de percussions
farà que m'alci.
El ball mai s'acaba
i la llum il·lumina allà
on un vol.

Ser acollida sota carn inexistent?
I saber que un dia tot acaba...

Viure per ser estimat,
i estimar per viure.

Brindis,
última nit.

Records fragmentats?
Poques paraules.

Potser no hi hauria un demà.

Comentaris

  • hi haurà demà?[Ofensiu]
    George Brown | 21-01-2005

    Sempre hi ha un demà! (sempre? doncs ara ja no ho tinc tant clar...)... t'he de confessar que aquest poema m'ha confós una mica, l'he llegit uns quants cops, i em sembla que no he acabat de treure'n l'aigua clara, potser m'ha faltat la petita introducció per situar-me una mica (he vist que en els primers relats/poemes no posaves l'introducció, però en els últims si que ja ho vas, cosa que va bé per interpretar una mica el context). Però bé, potser esta fet expressament per que cada persona tregui les seves conclusions i l'interpreti a la seva manera, i així ho he fet. Doncs aquí va el que m'ha fet sentir a mi... que maques son aquelles aventures curtes però intenses, cada dia és diferent, cada moment és especial, sorpresa rere sorpresa, moment tant inesperats com màgics, però tant ràpid com arriba, marxa... tota l'intensitat dels moments desapareixen, s'esvaeixen, de cop sense avisar, amb un últim ‘brindis', i després què?... doncs no queda res, només records i ja ‘no hi ha demà'...
    M'agrada molt com escrius, tot i que em confons (o potser precisament perquè em confons!!), em fas pensar, intentar visualitzar cada un dels versos, imaginar què pensaves quan els escrivies...

    una abraçada,
    Jordi.

l´Autor

Foto de perfil de AtzaVaRa

AtzaVaRa

96 Relats

393 Comentaris

134298 Lectures

Valoració de l'autor: 9.48

Biografia:


"No s'entenia la cançó de la nit,

de tan clares com eren les paraules."


Salvador Espriu
(Llibre de Sinera)




txe_underground@hotmail.com

www.fotolog.com/atzavara