beu-te la llet!

Un relat de: Cloroform

Un raig de llum entra pel finestró mentre començo a despertar, un altre dia comença, lleva't ,dutxa't, vesteixe't, esmorza't…ai no, esmorza, perdó és la rutina que em fa dir coses…
Miro per la finestra
Fa sol
Volen els ocells
Floreixen els arbres
Els nens corren alegres
Si home si I el sielu es asul I les vaques pasturen I remenen el cul!
Mentida!
Plou i fa fred
els ocells no hi són
els arbres estàn a les últimes
I els nens…alegres? Quan? Perquè vaja ho es dissabte o…
En quin món vivim?
Gent amunt I avall, cridant, males cares… beu-te la llet!
Ni ganes
Ni esperança
Ni llum
Ni color


Comentaris

  • Un mal despertar[Ofensiu]
    brumari | 10-03-2006

    Tots ens hem llevat més d'un cop veien-t'ho tot negre i tu ho expresses amb molta gràcia, ("i el sielu es asul", genial).

    Voldria dir-te, però, que al darrere d'aquest crit, beu-te la llet!, que dona títol al teu relat, jo hi endevino caliu, companyia, tendresa…, encara que se'ns digui cridant i, potser, amb mala cara.

    Petons

  • Maco...[Ofensiu]
    Puça | 04-03-2006 | Valoració: 9

    M'agrada molt la manera que tens d'expressar les coses, però t'animo a que vegis en la rutina, allò que la fa bonica. El somriure d'un nen, una abraçada, un petó... perquè les petites coses poden fer-te la persona més feliç del món!

    Continua escrivint! vull col.locar-me de cloroform i no al laboratori!

    Un petó!

  • xeisha | 03-03-2006

    quina manera.... de fer veure la realitat, genial.

  • com bull l'olla[Ofensiu]
    jordi vallverdú | 27-02-2006 | Valoració: 8

    M'agrada aquesta ollent bullent que fa que ho barregis tot, i que l'estranyesa que conté quedi d'allò més normal.

    M'agrada també aquest retrat rutinari del dia a dia, tots els imperatius, els cants populars "el sielu es asul".

    Bé, el que s'ha de dir: PUBLICA MÉS... i canvia el pessimisme de la segona part del poema..

    Un petó!

l´Autor

Foto de perfil de Cloroform

Cloroform

3 Relats

12 Comentaris

3412 Lectures

Valoració de l'autor: 9.25

Biografia:
Sóc una noia de 17 anys, alegre i extrovertida! m'encanta llegir i escriure.

"pensa a crits i parla a cau d'orella"

e-mail: manditxu@gmail.com

Últims relats de l'autor