Barrots de ferro

Un relat de: MartinaH
Despertes tocant el fred dels barrots ferrítics. T’hi agafes com a taula de salvament; malgrat el fred, malgrat el ferro.

Intentes aclucar els ulls, sent un esforç en va. Gires el cos fent la volta sencera i te n’adones que estàs engabiat, engarjolat pels quatre costats. Empresonat, sense sortida.
T’hi recolzes d’esquenes i ara el fred es torna gèlid a les teves espatlles. Ja no pots agafar el barrot amb una sola mà. Creix la teva presó i l’espai es redueix i el fred es fa glacial i...
...i defalleixes sobre els llençols del llit. Ara tot és silenci i foscor. Romans amb els ulls clucs.
Et preguntes si a l’obrir-los seguiràs –si és que en algun moment hi havies estat- captiu dins la presó.
Penses, rumies i el cap t’està a punt d’esclatar pels dubtes. Finalment decideixes...

Despertes tocant el fred dels barrots ferrítics. T’hi agafes com a taula de salvament; malgrat el fred, malgrat el ferro.

Comentaris

  • Toni Arencón Arias[Ofensiu]
    MartinaH | 24-11-2013

    Toni, veig que has captat la idea i sobretot la sensació a la perfecció. No cal afegir res més. Ho has dit tot.
    Moltes gràcies per la lectura i comentari!

  • Angoixant...[Ofensiu]
    Toni Arencón Arias | 20-11-2013 | Valoració: 10

    Angoixant, sí, molt angoixant. El despertar, el fred dels barrots i la necessitat de agafar-se a ells. Opressiu. Pregues perquè sigui un somni, només un somni; però la situació (la realitat, la teva realitat) és circular, i en obrir els ulls tot segueix igual. Pots tornar a tancar els ulls... pots tornar a pregar... però els barrots de ferro encara romandran al teu voltant.

    Benvinguda a Relats, MartinaH

  • Atlantis[Ofensiu]
    MartinaH | 18-11-2013

    M'alegra que t'hagi fet el pes.
    I... gràcies per la benvinguda.

    -MartinaH-

  • Un conte de por[Ofensiu]
    Atlantis | 18-11-2013

    el somni i la realitat fets ú. M'agrada la manera com està escrit, crea un clima d'angoixa que suposo que és el què pretens.

    benvinguda a relats

l´Autor

Foto de perfil de MartinaH

MartinaH

11 Relats

21 Comentaris

7898 Lectures

Valoració de l'autor: 9.67

Biografia:
Un racó en el que es permet somiar. Tanca els ulls i estén les ales...

http://blocmartinah.blogspot.com.es/