Bocins de mi

Un relat de: MartinaH
- Aniol, no dorms?
- No puc, mare. Penso en demà, el primer dia de classe.
- I què és el que et neguiteja?
- Tinc por de no fer amics, de no caure bé, de que no m’agradin...
- Ajeu-te, que ara t’explicaré una història:

Existeix un ésser diví; l’anomenen l’Artesà del vidre.
En la seva laboriosa tasca de bufar el vidre, crea éssers humans donant-els-hi forma d’esferes cristal•lines.
En un moment donat, una esfera translúcida és llençada des de la immensitat, rodolant per l’espai fins arribar a la Terra.
Al xocar contra el sòl es trenca en bocins que es van dispersant per arreu del món.
Un d’aquests bocins ets tu, i la resta de fragments són totes les persones amb les que estaràs connectat tota la vida.
Aquests trossets de vidre són aquelles persones amb les que tindràs una connexió, un lligam especial, una empatia inexplicable...
Al llarg de la vida tindràs la sort de trobar-te’n molts d’ells. Persones amb les que al minut de conèixer-les semblarà que duies tota una vida al seu costat. Homes i dones per les que tindràs una atracció especial. Fragments que encaixen a la perfecció amb tu, com si d’un trencaclosques perfecte es tractés.

- Mare (va interrompre): i ja tindré temps de trobar tots el bocins? Pensa que he d’anar classe, fer els deures, jugar...
- Mira fill (li digué somrient), no cal que vagis a buscar-los, el destí farà que els trobis; no tots però. També hi haurà fragments als que no els arribaràs a conèixer. Com també n’hi haurà que els trobaràs i deixaràs escapar. Però no et preocupis, són molts els bocins espargits.
- Mare...
- Digues fill.
- Hem tingut sort de trobar-nos entre tots els bocins.
- Tens raó. I et diré més; però no li diguis al pare. Saps Aniol? Tu ets el meu bocinet preferit. Bona nit...

Comentaris

  • MartinaH | 08-01-2015

    Si els bocins no encaixen és que no formen part de la teva esfera; i sí, has de saber triar i detectar les que són de la teva. No és fàcil però amb el temps acabes sabent-ho... :-)

    Gràcies!

  • original[Ofensiu]
    Imma Cauhé | 03-12-2014

    Molt original aquesta manera de veure la relacions entre humans. Però algun cop es troba també bocins d'altres peces trencdes que no encaixen amb tu, i has de saber triar unes i altres.

  • AVERROIS[Ofensiu]
    MartinaH | 02-12-2014

    M’alegra que t’hagi agradat. I ja saps... no deixis de cercar els teus bocins!

    Abraçada.

  • Un conte...[Ofensiu]
    AVERROIS | 01-12-2014 | Valoració: 10

    ...molt especial, si senyor! La teva imaginació t'ha portat a escriure una expliació fantàstica de les relacions entre les persones. No ho havia pensat mai així, enhorabona!
    Una abraçada.

l´Autor

Foto de perfil de MartinaH

MartinaH

11 Relats

21 Comentaris

7895 Lectures

Valoració de l'autor: 9.67

Biografia:
Un racó en el que es permet somiar. Tanca els ulls i estén les ales...

http://blocmartinah.blogspot.com.es/