Avui dia de San Jordi.

Un relat de: jos monts

Avui dia de San Jordi. Dia del Amor. 23-4-09

En el dia de avui jo et regalo la més preciosa rosa que he pogut trobar.

Jo ja tinc amor de dona, al qui poder-li donar.

Però si amor de amistat en qui poder-li oferir.

Més la meva i sincera gratitud al qui sap escoltar i estimar.

I per tu... amor, pau i sinceritat.

Jos Monts

Comentaris

  • Avui és primavera[Ofensiu]
    Unaquimera | 26-05-2009

    Avui no és Sant Jordi... però sempre és bon dia per rebre una rosa, símbol d'estima. De totes maneres, és primavera i en aquests dies les flors resplendeixen especialment per tot arreu... tan de bo l'amor i la pau lluïssin per igual!

    Ja veus que jo també continuo llegint-te... Gràcies per passar pels meus relats malgrat la seva "enrevessada" densitat.

    Jo t'envio una abraçada plena de margarides,
    Unaquimera

  • Un notable poema... amb la seva brevedat.[Ofensiu]
    Unicorn Gris | 14-05-2009 | Valoració: 9

    Jo també vaig viure un Sant Jordi positiu. En el meu cas, va ser bastant notable. Fins i tot vaig recollir un relat explicat en forma de vinyetes gràfiques amb textos a sobre (no era exactament una auca, però era semblant), un relat que potser algun dia us indicaré en aquesta gran web de relats que ara mateix llegeixes. En català.

    M'agrada sobretot, d'aquest poema, el seu sentiment senzill i tendre, i ben expressat... trobo que t'ha quedat bé.

    Em recorda que l'amor que sentia i sento per la meva ex-companya, la qual encara enyoro...

    Felicitats, doncs, pel relat. I bona nit!!

  • Un bon recull[Ofensiu]
    Joan G. Pons | 02-05-2009 | Valoració: 10

    Jo també vaig viure un Sant Jordi singular i sensible. Comparteixo.

  • L'amor, el regal més bonic...[Ofensiu]
    Unicorn Gris | 02-05-2009 | Valoració: 9

    Realment, per St.Jordi el regal més bonic que es pot regalar és la felicitat i l'amor...

    Encara que això s'ha de donar tots els dies de l'any, trobo que és bo que hi hagi una data específica en la que donar aquest bonic afecte, perquè les celebracions són boniques i trenquen la monotonia.

    Ens veiem, jos monts!!

Valoració mitja: 9.33