Ara que encara no has marxat del meu costat

Un relat de: Àfrika Winslet

Prometo no plorar quan te'n vagis.
Potser plori quan tornis, o potser quan l'obscuritat d ela nit em recordi que no hi ets. I comptaré les estrelles en el cel per no comptar els dies que falten, encara, perquè tornis. I la lluna em recordarà, com deia aquella antiga llegenda, que no estàs tan lluny si en mirar cap amunt veus el mateix mirall que jo on, potser, em veuràs reflectida. Quantes vegades pensaràs en mi? Estaràs pensant en mi ara? Vés a saber, potser sí o potser no... però a mi m'agrada pensar que somrius recordant, altre cop, la meva mirada, les meves mans, les meves rialles. I, llavors, jo també somric, i les llàgrimes es tornen records en l'aire d'estiu, i la soledat se'n va perquè en el fons sé que no estic sola. En el fons...
Prometo que quan tornis tot serà molt millor. I tu diràs: millor encara? I jo et diré: per què no? Mai és tard i l'infinit és abastable perquè, si estirem bé els braços, podrem tocar-lo amb la punta dels nostres dits i podrem acariciar, fins i tot, la felicitat a cada segon. I estiro els braços en l'obscuritat de la nit i, vés per on, sembla que ja et toco i que cada cop ets més a prop de tornar... ara que encara no has marxat al meu costat.


Comentaris

  • És curiós...[Ofensiu]
    errebe | 25-08-2006 | Valoració: 9

    Laia, segueixo llegint coses que m'ensenyen molt i que les sento o em sento en certa forma identificat.
    De fet, m'estic donant compte que sempre o quasi sempre hi ha un "TU" que ens empeny a escriure belleses com aquesta. Es que torna a estar de moda l'amor? o potser no ha passat mai, de moda?. Et felicito, aprenc molt amb tu i és d'agraïr. Tens un gran nivell.

  • Directe i net[Ofensiu]
    umpah | 19-08-2006

    M'agrada aquesta evidència, que també sento meva i suposo que de molts.
    Expresses clarament l'alegria de tenir algú i també destil.les conscient la feblesa del poc que som.
    Un segon pot valer la eternitat.

    Una abraçada i endavant !!

  • Nota de l'autora:[Ofensiu]
    Àfrika Winslet | 07-08-2006

    Es nota que el vaig escriure massa ràpid... Hi ha dos petits errors: un "de la" que ha quedat "d ela" (lleig) i la última frase que, evidentment, hauria de ser "ara que encara no has marxat del meu costat".
    Perdoneu...

l´Autor

Foto de perfil de Àfrika Winslet

Àfrika Winslet

107 Relats

829 Comentaris

159754 Lectures

Valoració de l'autor: 9.76

Biografia:
Bones!! El meu nom és Laia, vaig néixer a Tarragona però des de ben petita visc a L'Hospitalet de Llobregat (visca L'H!). Tinc vint-i-quatre anys i estudio Enginyeria Tècnica en Informàtica de Sistemes a la UPC (Campus Nord, Barcelona).
Agraeixo el temps que dediqueu a llegir-me, els vostres comentaris, consells i crítiques...

Per qualsevol cosa, la meva adreça és:
Laia_fiber [arroba] hotmail.com

I, ara, també podeu visitar els meus blogs:
Àfrika Winslet
La otra Àfrika Winslet ...



eeeiiiii, ja és aquí!! Disponible, si el demaneu, a les llibreries!!

ELS ATZURS - CAMINS PARAL·LELS

Ed. Emboscall


Aquest llibre, del que formo part amb un relat, sorgeix d'un projecte engegat fa un any i compartit per cinc escriptors/es d'arreu de Catalunya que mostren, cadascú en el seu estil i des de la seva visió, una història que té com a protagonista alguna persona propera. El llibre, doncs, és dividit en cinc parts ben diferenciades que reflecteixen alhora la visió d'una realitat concreta i palpable i el tarannà literari de cada escriptor/a.


He arribat fins aquí gràcies a set casualitats:

1- Un dia avorrit i gris em va dur a aquesta pàgina.
2- Algunes persones van llegir i comentar els meus primers relats.
3- Després dels primers relats van venir d'altres.
4- Algú em va donar la mà i em va acostar al fòrum.
5- Vaig descobrir EL REPTE.
6- Vaig començar a conèixer en profunditat tot el que és RC.
7- Vaig descobrir quelcom perdut dins meu: l'escriptura.

Ara, no penso perdre-ho mai més.