Aquelles nits

Un relat de: agsi24

Recordo aquelles nits tu i jo mirant les medes, aquell silenci, acompanyat del so de les onades que em transmetien tranquil·litat i felicitat, sabia que et tenia al meu costat, sentia el teu cor bategar, la teva veu diguent-me que m'estimaves, les teves mans acariciant-me la cara i amb veu fluixeta diguent-me que sempre estaríem junts. Ara de vegades encara vaig a mirar les medes i recordo aquells moments que vaig passar al teu costat, no em vas dir que estaríem sempre junts?

Comentaris

  • felicitats![Ofensiu]
    Matterhorn | 13-02-2006 | Valoració: 10

    m'he llegit els 4 relats! m'han agradat molt, i també m'han fet pensar... m'ha agradat molt com has explicat els teus records.
    Aquest relat especialment, jo també tinc llocs on anar-hi i passar-hi em fan pensar en ell. Però mira, què s'hi pot fer... Són un grapat de records que sempre estaran dins meu, i pel que veig, dins teu també.
    Somriu i tira endevant!

  • promeses[Ofensiu]
    queta | 19-06-2005

    totes les promeses no complides fan mal, i més si es tracta d'amor. però ara sembla que recordes tot això amb afecte, amb tendresa. és millor així. potser haguessiu pogut estar tota la vida gunts sense ser feliços, i axiò t'hagués privat d'aquest record. ets afortunada, no ho oblidis.

    queta


  • Somriu!![Ofensiu]
    montxita | 19-04-2005

    molt teu agnès!m'ha agradat! molt expresiu i entenedor, una pila de sentiments que sempre seran dins, amb més força o menys.
    Hi ha vegades que les coses val més que acabin i quedin amb un record, un bon record com el que expliques a l'escrit.
    I recorda que davant una llàgrima sempre un somriure!

  • M'encanta[Ofensiu]
    ITACA | 15-04-2005 | Valoració: 10

    Una descripció del moment molt bonic, de veritat precios el teu escrit.
    Tendre, romantic, sensible...
    Segueix així m'ha agradat moltisim, el posare als meus prefereits per tornar-lo a llegir altres cops mes.
    Felicitats, Clara

l´Autor

agsi24

5 Relats

12 Comentaris

11876 Lectures

Valoració de l'autor: 9.33