Penso en tu

Un relat de: agsi24

Com passa el temps Ninu!! Porto un any i mig sense tu i encara no he pogut llençar els teus records. Les nostres fotos, encara estan endreçades en l'album al meu armari, el teu oset de pelux a sobre el meu llit, i el teu braçalet, aquell que em vas regalar quan vàrem celebrar l'any. Encara recordo aquella nit, ens haviem anat de viatge, nevava i estavem a l'habitació de l'hotel amb la nostra canço de fons, quan em vas dir... Vull que recordis sempre aquesta nit i que no et treguis mai aquest braçalet, nomès quan em deixis d'estimar. No se el motiu pero encara duc amb mi aquell braçalet i recordo aquella nit com si fos ahir, el toco i penso en tu.
Fa poc he començat una relació amb un altre noi, es molt carinyos i no deixa de mimar-me i cuidar-me, pero tinc por de fer-li mal, ja que no deixo de pensar en els moments viscuts amb tu, i lo feliç que era al teu costat, i em pregunto.. Quant et podre oblidar? Quant podré tornar a estimar? I tu ja m'has oblidat? Es una obsesió? Moltes preguntes sense resposta.... T'estimo Ninu (Mai he pogut anomenar aixi a cap altre noi)

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

agsi24

5 Relats

12 Comentaris

11872 Lectures

Valoració de l'autor: 9.33