Anem a casa meva. Segueix-me!

Un relat de: Anònim del sXXI
Era la primera vegada que quedàvem.
Havíem decidit trobar-nos a l'aparcament d'un restaurant dels afores del poble, perquè era fàcil de trobar, i a mitja tarda sempre hi havia lloc.
Quan vaig arribar ella ja hi era, esperant-me asseguda dins del seu cotxe. Jo vaig aturar el meu vehicle darrera del seu i vaig apropar-me. En veure'm, va sortir per saludar-me amb un somriure.
Mentre m'hi acostava em sentia repassat de dalt a baix. Vaig acostar la galta per fer-li el típic petó formal i, per sorpresa, em vaig trobar amb els seu llavis tocant els meus de forma molt subtil.
- Hola. Fa gaire que m'esperaves?
- No. Acabo d'arribar!
Desprès d'aquell inici no sabia que dir, però ella va prendre la iniciativa:
- Vols que anem a prendre alguna cosa? Un cafè, una cervesa? Has pensat on podríem anar?
Es notava que estava inquieta, i jo li vaig respondre amb sinceritat:
- Ja que m'ho preguntes... jo et prendria a tu!
I, dit això, em va fer un petó, però dels debò. Un petó dels que no deixen indiferent.
- Anem a casa meva. Segueix-me!

Comentaris

  • Salta l'espurna[Ofensiu]
    Prou bé | 26-10-2022

    És veuen, s'apropen i neix el desig!
    Pot arribar a ser O no, una experiència d'èxit! Ja ho veuran!
    Aquest dit i fet, molt actual i que no es donava quan jo era jove, no el veig criticable però sí un pèl arriscat, fruit de la necessitat de la immediatesa, arrelada profundament en la societat d'avui.
    Ben explicat!
    AMB total cordialitat

  • Agraïments [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 24-10-2022

    Gràcies, Anònim sXXI, per la teua opinió al meu darrer relat. La història de l'església Parroquial de Santa Anna.
    Cordialment.

  • Ella va encetar...[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 24-10-2022 | Valoració: 10

    La bona decisió per a prendre alguna cosa i després altres detalls que anirien darrere del petó.
    Ja en tinc un altre relat editat, que pot interessar-te. Gràcies.
    Cordialment.
    PERLA DE VELLUT

  • Aquí te pillo...[Ofensiu]
    llpages | 24-10-2022

    aquí te mato! Déu meu, sense preàmbuls! Un sexe acarnissat (i això que encara no són enlloc!). Bé, hi ha de tot, a la vinya del Senyor, hahaha!

  • Dit i fet![Ofensiu]
    Anònim del sXXI | 24-10-2022

    En situacions com aquestes, la improvitsació no és dolenta!

  • Dit i fet[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 24-10-2022

    Això sí que és anar per feina. Els preàmbuls potser un altre dia? o potser no.

    Salutacions.

    Rosa.