Analitzant els anàlisis

Un relat de: silvia_peratallada

A vegades em sorprenc, i no m'agrada. Tot és analitzable, i el pitjor de tot, classificable.
-"Aquest noi és ideal per sexe i per amistat, però no pas per enamorar-s'hi"
-" El que em passa és que m'enamoro de tots, però la decisió d'implicar-m'hi o no la prenc jo (normalment), per això no pateixo tant".
-" No m'agrada tal cosa, i és per això que actuo de tal altra manera".
-" Aquests són els meus principis, aquest el meu caràcter, aquestes les meves reaccions, aquests els meus sentiments, ...Aquesta sóc jo i només m'has de despullar, o potser tansols mirar, no sóc difícil de trobar".

Cal tant d'anàlisi, tantes classificacions? Som pures definicions, movent-se en òrbites circulars que giren al nostre voltant amb diferents direccions.
Ens porten a alguna estació definida o predeterminada tots aquests anàlisis?
Potser ens fan esdevenir més intel·ligents, o potser més ximples, o potser acabarem bojes , o potser serem més rebuscats, o més simples, o potser totes aquestes maneres de fer no venen predeterminades per l'anàlisi (autoanàlisi), sinó que formen part de nosaltres des del moment d'abandonar la placenta de les nostres mare,s o des dels primers anys d'escolarització, que diuen que s'hi forma l'essència, d'un mateix.
Cal tant d'anàlisi? Si en el fons, tu ets tu, jo sóc jo, i el nostre món, és la Terra que trepitjem??

Comentaris

  • uauau!!![Ofensiu]
    Capdelin | 18-05-2005

    no coneixia aquesta faceta prosaica teva... aquesta analítica psicològica i social tant ben descrita i retratada d'una forma original...
    estic amb tu plenament...
    des de petits ACTUEM per als altres, així ens han ensenyat i montat la vida... per als altres!!!
    vestir, parlar, jugar, tenir, dir, pentinar, maquillar, beure, anar... sempre per als altres!!! per això les persones s'assemblen avorridament tant les unes amb les altres...
    la moda humana té poder!!!
    sort que ara... sembla que apareixen més espècies i la fotocòpia minva...
    un ptó diferent i una abraçada hens fotocòpia i analítica... LLIURE!!!

l´Autor

Foto de perfil de silvia_peratallada

silvia_peratallada

507 Relats

1383 Comentaris

582493 Lectures

Valoració de l'autor: 9.66

Biografia:
Crida ben fort
dona lletres,
versos i acords.
Dona'm aire,
dona'm petons,
dona'm el roig,
vull foc al cos.
Dona'm un somriure
i un parell d'il·lusions,
només una mirada
lliure de malsons.

Dona'm alegries
dona'm un mesclat,
un mai de maria
i una tarda al teu costat.

http://silvianimfa.blogspot.com/

silvianimfa@gmail.com