AMOR EXTRATERRESTRE

Un relat de: legrand

Una nit sense lluna ni estrelles jo conduïa cap a enlloc per una carretera molt i molt secundària quan vaig adonar-me que m'havia perdut així que vaig optar per oblidar-me de mi mateix i vaig considerar que el meu passat ja no era res mes que un sospir de fum en el temps i vaig oblidar que m'havia perdut inclòs el meu cap sabia que s'havia perdut però el meu cor se sentia lliure per primera vegada en molts anys obscurs i sinistres però ara tot semblava molt mes fàcil així que sense tallar-me ni un pèl vaig creuar la carretera i vaig conduir a través del desert i se sentien els voltors xisclar a sobre el cel com si fos alguna mena d'avís premonitori d'alguna cosa terrible que tard o d'hora tenia que succeir però jo ja no tenia por de res i avançava pel desert amb el meu cotxe fins que es va fer de dia i un tio que es deia Bill i vivia en una tenda al mig del desert em va regalar un bidó de gasolina pel meu cotxe però com que tenia molta set me'n vaig beure com a mínim un litre i mig aquell tio que es dèia Bill era un bon home i em va avisar que uns extraterrestres vinguts de l'espai exterior intergalàctic estaven exterminant ciutats senceres i em va convidar a quedar-me allà amb ell però jo no tenia por de res perquè ja havia vist molt de mon havia estat a Roma i a la Capella Sixtina i havia viscut amb els indis de l'Amazones en fi que ja em sabia cuidar solet així que li vaig dir adéu a l'amic Bill i vaig seguir conduint a través del desert i bevent gasolina fins que vaig arribar a una ciutat en runes i realment allò era un autèntic camp de batalla milers de objectes voladors no identificats (ovnis) arrasaven edificis sencers i mataven indiscriminadament a tot els éssers humans que encara campaven per allà amb aquestes que quan vaig baixar del cotxe justa abans que el destruís un raig letal electromagnètic vaig topar-me de cara amb un d'aquells extraterrestres tenia una cara molt grossa i plena d'ulls i li queia una baba de color lila de la boca però va resultar que mira per on era del sexe femení en relació a la seva espècie i mira per on ens vam caure la mar de bé l'un a l'altre i ella em va explicar que feia poc que havia estat a Las Vegas destruint-la però que li havia agradat molt i jo sabia de totes totes que el mon sencer estava a punt de ser destruït però vaig adonar-me que estàvem fets l'un per l'altre aquella extraterrestre babosa i jo tot i que pensava que això només passava a les pel·lícules americanes així que ella va dir que no hi havia cap problema si ens enamoràvem i que podia anar-me'n amb ella al seu planeta a l'altre cantó de l'univers així que vàrem entrar en una nau d'aquelles tan modernes fetes amb tecnologia punta i endinsant-me dins un mon nou i estrambòtic els hi vaig dir a tots els allà presents un temerari: HOLA.







Comentaris

  • pim pam[Ofensiu]
    subal | 12-01-2006

    i olé!!!

    felcitats Legrand. Morin els punts.