Al nen dels meus ulls

Un relat de: somriure

No vull recordar que ara no em necessites
Vull oblidar que em dius que no te faig falta.

No vull deixar de somniar-te
Vull somniar que de nou te deixes estimar per mi.

La llum dels meus ulls t'enyora, no ho pot evitar
Però no deixarè que s'apagui, perquè el dia que obris els teus vull que t'acaroni amb tendresa
El meu somriure esta trist, em pregunta cada dia per tu
Però no deixaré que desaparegui , perque el dia que torni el teu vull que el meu temps s'aturi en els teus llavis

Has viatjat molt lluny de mi , fins un planeta que no vols compartir amb ningú
Algú s'ha emportat el teu somriure, la llum i la màgia dels teus ulls
Pero no te n'adones que igualment sóc amb tu
Com fer per allunyar per sempre el dolor del teu costat?
Com fer perquè em deixis estimar-te?
Com fer perque la dolçor amb que miraves cada dia el món torni?
Com fer perque em tornis a contar un conte a la llum de la lluna?
Com fer per portar les teves llàgrimes a un immens llac d'esperança?

No vull deixar d'estimar-te
No vull deixar de fer-ho
Fins que es trenqui el teu silenci
Fins que torni el somriure que un dia em va despertar a la vida
Fins que pugui veure la llum de nou en els teus ulls tristos
Fins que siguis de nou enlluernador
Fins que pugui xiuxiuejar-te: ara si, ETS TU
I llavors no podre fer-ho, perquè haure despertat d'aquest somni...

Comentaris

  • Preciós![Ofensiu]
    Gorwilya | 20-10-2005 | Valoració: 9

    Trobo que per ser el primer relat que vas penjar, està molt bé! Vas començar amb bon peu!
    Potser si que expressa tristesa, però és un relat o poesia molt bonic! Potser algun tros és una miqueta confós al haver-hi alguna errada ortogràfic, però són coses que sovint ens passen a tots per alt... :P
    Mmmm.. com que no se'm dóna massa bé comentar l'estructura... ho deixo aquí.. ;P

    Petons!!

    Gorwilya

  • ummm....[Ofensiu]
    Queca | 10-10-2005

    Poderós, màgic, tendre.... M'encanta el teu somriure!! Veig un xic de desesperació, però també he llegit força, molta força, i molta voluntat de tirar endavant!
    El més important és no perdre mai aquest... somriure!
    Felicitats!!

  • Hola somriure[Ofensiu]

    És un poema que, si m'ho permets, em nego a qualificar de trist. És emotiu. Expresses molt de sentiment. Hi ha quelcom que et dol. Però és, per sobre de tot, una expressió, en majúscules, d'aquest poderós sentiment d'afecte envers aquell a qui t'adreces.

    Quant a la forma, has emprat amb insistència algunes reiteracions, i això potser fa que la lectura sigui un pelet més críptica, més confosa, però reforça, sense cap mena de dubte, el missatge que vols enviar.

    Una abraçada i mercès pel teu comentari!

    Vicenç

  • RainBow_CoLouRs | 01-09-2005 | Valoració: 10

    Realment, aquest relat m'ha emocionat molt, quin amor, se sol dir en aquests casos quan llegeixes coses d'aquest tipus.
    Primer de tot moltes gracies per els comentaris, s'agraeix molt, mersi.
    Segon, dir-te que has creat un relat/poema, amb molta sensibilitat i sentiment i aixo m'agrada.
    D'altra banda també m'he fixat en l'esctructura, es com un plantejament seguit de preguntes, que continuen amb respostes, molt original si senyora.
    Nomes dir-te que et seguire llegint, que encara em keden dos relats:P.
    Molts petons *

  • trist........pero autentic[Ofensiu]
    paparola | 27-08-2005

    Saps? m,agradat aquesta forma d,expresio dels sentiments....perque molts ho em sentit un dia.

  • Sentiments[Ofensiu]
    almas | 26-08-2005 | Valoració: 10

    M'ha agradat el teu relat perque despren molts sentiments , es nota que has estimat molt i sobretot la dolçor amb que parles de la persona que estimes, a vegades quan algu ens deixa es dificil es fa dificil recordar quan l'hem estimat.
    Un peto

  • Molt bé,[Ofensiu]
    brideshead | 25-08-2005

    m'ha agradat molt l'empenta que has donat als teus sentiments fns a poder-los plasmar en aquestes paraules. Són paraules fortes i alhora dolces, apassionades i enamorades.

    Crec, humilment, que l'estructura que li has donat al relat/poema podries haver-lo millorat, donar-li un cos més definit al poema, que crec que aleshores hauria guanyat en intensitat. Però has començat amb bon peu, amb ganes d'escriure, es nota. I per això mateix, també m'atreveixo a dir-te que vigilis alguna petita falta d'ortografia que, sense voler, s'ha escapat...

    Sigues benvinguda a Relats, el teu nick és força atractiu!

    Un petó i segueix escrivint!

Valoració mitja: 9.25