Agonia final

Un relat de: Alba Vila

Caminava, caminava cap a la llum, cap a l'esperança. Havia de fer un gran esforç. No podia avançar. Reculava cap al túnel fosc, cap a les seves entranyes. Però no volia. Volia seguir endavant. Recuperar el temps perdut. Superar les pors, les timideses. Superar el magnetisme que l'atreia sense remei des de la foscor. Volia i no podia. Volia lluitar contra el sentiment d'abandonar, de deixar-se endur cap a la foscor. Necessitava creure en la llum del més enllà, necessitava les veus que l'animaven mentre feia el gran esforç per no caure al pou fosc sense fi. Necessitava alguna cosa en què creure, alguna cosa per què lluitar. Volia sortir de l'infern, avançar, anar cap a la llum, però no podia.

.........................

Va voler però no va poder.
Va voler però no va poder.
Va voler però no va poder.
Va voler però no va poder.
...

Comentaris

  • Relat per pensar.[Ofensiu]
    Angelina Vilella Ros | 06-05-2012 | Valoració: 9

    Em demanes que continui escrivint l'Hotel Onada, jo et demano que continuis escrivint; aquests pensaments, moments, il.lusions, tristors... Els que t'envoltin veuran a una persona humana i aquesta sensació és positiva per un mateix i pels del voltant.

    Angelina vilella Ros

  • Punt final[Ofensiu]
    ediami | 03-03-2011 | Valoració: 10

    Com molt bé has dit, és un punt final. És una agonia que pateix i que s'acaba amb aquest punt final, però potser fa falta saber què hi ha després d'aquesta agonia. Qui saps, potser quan alguna cosa s'acaba hem de deixar que comenci una de nova. Hi ha casos en el que això no és possible, però qui sap.
    Gràcies pel teu compartir-lo!!

  • i si fos un somni?[Ofensiu]
    Grocdefoc | 21-07-2010 | Valoració: 10

    Sí que és trist i no deixa peu a pensar res més. Només que el protagonista s'ha mort.
    Com tu ben dius, és un punt i final. El lector se sent angoixat i voldria trobar unes últimes paraules... per exemple:
    [...va voler però no va poder.]
    I no va poder fins que no va despertar del somni!
    Però és clar, així ja no seria ni una agonia ni un final.
    Encantada de llegir-te.

Valoració mitja: 9.67

l´Autor

Foto de perfil de Alba Vila

Alba Vila

5 Relats

11 Comentaris

4807 Lectures

Valoració de l'autor: 9.89