Àcids làctics.

Un relat de: Caustic

Diuen que els iogurts es tornen dolents si els deixes a temperatura ambient, doncs jo l'altre dia en vaig oblidar dos sobre la taula, amb la calefacció encesa, i quan vaig tornar m'havien robat totes les joies i bijuteria junt amb una nota dient que tornarien a per la meva dona.
Ara menjo mató, que es molt obedient i em deixa la cuina implacable, però es tira molt el rotllo amb la meva esposa, i clar ella esta encantada, com li neteja tot, però només ho fa per quedar bé.
Ja no menjo mató, a marxat amb la meva dona a una illa paradisíaca ( el mató tant romàntic ell) amb els meus estalvis, mai os fieu d'un làctic.
Els iogurts han tornat, i com no van trobar a la meva muller ho han destrossat tot, no puc dormir ni al terra.
S'ha m'ha indigestat la llet de l'esmorzar.
Crec que em decanto pel formatge, ell si que es un bon amic. La policia a vingut a casa per investigar el "cas iogurt", no han trobat res referent al aldarull, si que han trobat una bossa plena de cocaïna, jo i el formatge ens em fet una mirada de complicitat, de massa complicitat pot ser , a agafat les claus del meu cotxe i a saltat per la finestra tot cridant: AQUI ET PODREIXIS!!....
A la comissaria m'han ofert un cafè amb llet que s'ha vessat sobre meu i com cremava.
Ara estic a la unitat de cura per a cremats, per sort la nata va testifica al meu favor.
La nata espera un fill meu.
E relliscat amb un tros de mantega, estic de baixa a la feina, per fi una mica de calma.
No em renoven el contracte, estic lesionat i sense feina. La nata espera bessons.
Necessito aire pur. He anat al camp per a pogué respirar i meditar una mica. Una vaca m'ha donat una puntada de peu a les costelles, quin mal.
Al hospital em tracten molt bé, aviat podré tornar a casa. A casa només hi havien dues criatures i una nota: apanyat maco. Firmat nata. Estic fent un arxiu amb totes les notes que e rebut últimament, es la única motivació que em queda.
Els iogurts m'han incendiat l'arxiu.


Fi




Comentaris

  • quanta mala llet![Ofensiu]
    neret | 29-01-2005

    com deia el perdix! m'agrada molt aquest humor, càustic i surrealista. Dels tres relats que t'he llegit és el que m'ha agradat més. Això si, hauries de vigilar amb les faltes, sobretot amb els infinitius que t'oblides la r i el verb haver que et deixes l'h. Potser es cosa dels iogurs que s'han tornat dolents!

    i sobre els gustos: la veritat és que només coincidim amb el petit príncep, tot i que m'han parlat molt bé de les tres pel.lícules, però no n'he vist cap. Sobre els grups de música... ni flors!

  • Collons de làctics,[Ofensiu]
    pèrdix | 25-01-2005

    maleïts làctics. Quina mala llet, la teva.
    Ai perdó!.
    Un humor caústic, ...no, làctic. Perdó.
    Un humor fantàstic.

    Molt bé.

l´Autor

Foto de perfil de Caustic

Caustic

25 Relats

30 Comentaris

30367 Lectures

Valoració de l'autor: 8.80

Biografia:
RECOMANO:
(el meu criteri no te cap tipus de valor)

3 LLIBRES

-LA INSOPORTABLE LEVEDAD DEL SER(MILAN KUNDERA)

- EL AMANTE (MARGARITE DURAS)

-SIN PLUMAS (WODDY ALLEN)

3 PELIS

- SLEEPER

- OLVIDATE DE MI

- PESADILLA ANTES DE NAVIDAD


3 GRUPS DE MUSICA

- PLAID

-VENETIAN SNARES

-AUTECHRE

*espero que algu en tota la web comperteixi algun dels meus gustus*