17é Congrés de Medicina Interna

Un relat de: Ivet
17è CONGRÈS DE MEDICINA INTERNA
Durant el sopar de cloenda no va deixar de mirar-me. Jo duia un vestit de festa, sense mànigues, cenyit al cos a l’alçada dels genolls i amb un atrevit escot que m’insinuava els pits. Em vaig aixecar de la taula i amb la mirada vaig insinuar-li que em seguís. L’esperava al “hall” davant dels ascensors. Entràrem en un d’ells, mentre pujàvem l’anava provocant, mossegant-me els llavis i resseguint-me la línea de l’escot amb una mirada molt sensual i plena de desig. Tot un plegat vaig pitjar el botó de l’stop, l’ascensor s’aturà i apropant-me a poc a poc, vaig començar a desafluixar-li la corbata i a descordar els botons de la camisa a un ritme molt excitant, de cop i volta em va atansar cap a ell besant-me efusivament. Li vaig descordar els pantalons i endinsant la meva mà vaig notar un membre totalment dur amb ganes d’ésser alliberat, seguidament em va empènyer contra la paret, introduint les seves mans a través de l’escot trobant uns pits nus, els quals es va aferrar; la seva boca m’embolcallava els mugrons, mentre jo continuava sacsejant el seu sexe sense parar va agafar-me amb força per les natges, arremangant-me el vestit i deixant a la vista unes cames vestides amb eròtiques mitges de lligacama que feien augmentar el seu desig. No va dubtar ni un moment a treure’m el “culote” mig transparent que duia, deixant el meu sexe lliure mentre els seus dits n’exploraven cada racó. Seguidament el vaig recolzar contra la paret, la meva boca anava baixant a poc a poc fins a trobar el seu membre afamat, el qual vaig assaborir intensament fent-lo gaudir d’un profund plaer. El meu cos pujar fregant el seu buscant un cop mes la unió d’unes llengües juganeres. Amb una revolada em va cavalcar sobre seu , el seu sexe penetrar dins meu i amb continus moviments, barrejats amb gemecs de plaer que ens transportaren a un orgasme infinit.


Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer