...

Un relat de: Daphne

Llluny de tu
però et sento tan a prop...

Que sóc gelosa
del teu despertador
que et lleva
i et vigila quan dorms
veu com cada nit
la son t'abriga, et tapa i et fa un petó.

Comentaris

  • joder....[Ofensiu]
    AnNna | 22-06-2005

    no, no... això no es fa.... molt malament, noia... :(

  • que wapo![Ofensiu]
    AnNna | 22-06-2005 | Valoració: 9

    està genial!!! de veritat... m'agrada tant... quin amor més pur... uoo... què estic llegint? és una cançó? deixa-m'ho veure millor....

  • en qualsevol cas,[Ofensiu]
    iong txon | 15-03-2005

    gràcies per haver transcrit aquí uns versets tan tendres i tan frescos. No coneixia aquesta cançó. Ara que ho entenc, crec que una vegada vaig sentir a la ràdio com la Rita Marzoa entrevistava els components d'aquest grup, però no m'hi vaig fixar gaire... En fi, disculpeu el malentès.
    Quim

  • no t'he[Ofensiu]
    Perestroika | 14-03-2005

    jutjat, he posat el nom de l'autor real per que crec que la gent mereix saber-ho. Però no t'he dit res, jo.

  • uooo!!!![Ofensiu]
    ineta | 14-03-2005

    uo, pero si això és FES-TE FOTRE!!! weno, si entreu a la web www.festefotre.com allà hi trobareu aquesta cançó (q xcert, es diu "poc a poc") i moooltes més, son makíssimes les lletres, sí ;)

  • titol de la canço: poc a poc[Ofensiu]
    Perestroika | 14-03-2005

    grup : fes-te fotre

    autor de la lletra: A. Fort

    disc : entre tanta gent

    any: 2002, diria...

  • Molt ven expresat![Ofensiu]
    Ferran de Montagut | 13-03-2005 | Valoració: 10

    El poc que diu, ho dius tot en poques paraules, ets una bona relataire Daphne, sempre andavant d'un amic també relatarire Ferran de Montagut des dels Pirineus de (Girona)

  • iong txon | 13-03-2005 | Valoració: 10

    però genial!
    Gelosia del despertador, "que et vigila quan dorms..." una preciosa metàfora -a veure si n'apren el nostre president. Expresses amb delicadesa i precisió aquest sentiment d'amor en la distància. Segur que quan l'anaves escrivint estaves enyorant algú de veritat. Espero que no sigui perestroika. S'agraeix la bona ortografia. Enhorabona!
    Quim

Valoració mitja: 9.67