Vint nanoocurrències sobre SEXE [temps real de lectura: 3 minuts]

Un relat de: Joan Colom
Amor i sexe.
L'amor sense sexe encara és més insatisfactori que el sexe sense amor.

Convocatòria motivadora.

El NanoRepte 1076 ha mobilitzat més relataires que el 1075. Els motivarà més el sexe que el pa amb tomàquet...

Convocatòria: "Podeu tirar pel recte...".

Els catalans diuen "tirar pel dret" i els valencians "tirar pel recte". Suposo que Rnbonet parla valencià, que si no...

Diccionaris políticament correctes.

Recullen les expressions "sexe dèbil" "sexe fort", però aclarint que responen a estereotips de gènere i són discriminatòries.

Fantasies sexuals.

Són com posar-li banyes a la dona sense fer trontollar l'estabilitat conjugal ni tenir mala consciència.

El súmmum de la velocitat angular.

És començar a girar agafat a un fanal, anant cada cop més ràpid... fins a donar-se pel cul un mateix.

Fer l'amor.

Aquest eufemisme ha fet fortuna perquè altres expressions es consideren grolleres, d'altres connoten pecat, d'altres sonen com a impostades, etc.

Fes l'amor i no la guerra.

El maig del 68 popularitzà aquest eslògan. Abans, "fer l'amor" significava galantejar; després, cardar.

Florencio (o Teresa) Pla Meseguer.

Aquest guerriller intersexual, sobrenomenat "La Pastora", "Durruti" i "Teresot", actuà al maqui antifranquista, entre 1949 i 1954, pel Baix Maestrat.

Insaciable.

Mai havia conegut un amant tan insaciable, fins que encengué el llum i veié tot d'homes fent cua al passadís.

Jocs.

El sexe és l'única activitat lúdica que practiquen molts adults.

La casita blanca.

Pels passadissos d'aquell meublé, entrant o sortint, s'havien creuat tots els cunyats i cunyades.

La jodienda no tiene enmienda.

Equivalències en català: dels pecats del piu, Nostre Seyor se'n riu; sota la manta, no hi ha negra ni blanca.

Mort dolça.

L'orgasme és una experiència molt propera a la mort. De fet, molts s'hi han quedat.

Mrs. Lucille Rollins.

Estàs sord?: et deia que avui tocava sexe, no que toquessis el saxo.

Raons sexuals.

—Per què no hi has anat?
—Per raons sexuals.
—Raons sexuals? Quines?
—Perquè no em passa pels collons.

Revistes del cor.

Per què parlen de company sentimental quan es refereixen a la persona amb qui tenen sexe habitualment?

Sexador de pollets.
Són persones encarregades de determinar ràpidament si un pollet és mascle o femella. És una professió molt ben remunerada.

Sex symbols femenins.

Jean Harlow, Mae West, Rita Hayworth, Ava Gardner, Marilyn Monroe, Sophia Loren, Brigitte Bardot, Raquel Welch...

Tot quedava en família.

Promiscus, però dintre d'un ordre: elles enganyaven els marits amb els cunyats i ells enganyaven les dones amb les cunyades.

Comentaris

  • Quant a això de la "mort dolça"...[Ofensiu]
    llpages | 27-03-2024 | Valoració: 10

    no era "la petita mort"? O m'he confós i és la versió francesa de l'orgasme? M'he divertit, i has fet una tria molt encertada, enhorabona!

  • M'ho temia[Ofensiu]
    Joan Colom | 22-03-2024

    M'ho temia, que aquest nanorelat tindria èxit. Perquè això m'obligaria a confessar que no era meu: tant aquest com un altre que finalment no he volgut incloure en el recull, per escatològic, els va inventar fa més de cinquanta anys el company d'Arquitectura més ocurrent de la promoció, amb diferència. No us en diré el nom: només que encara segueix actiu professionalment, als seus a prop de vuitanta tacos, i que en el camp del que ara en diuen "arquitectura efímera" (exposicions i atraccions, bàsicament) ha assolit certa notorietat; fins i tot surt a la Viquipèdia.

    Abans que me n'oblidi, aquest és el nano autocensurat, enginyós com El súmmum de la velocitat angular, però més escatològic:

    Voyeurisme autoeròtic.
    Es filmava defecant i després es passava el video al revés.

    L'altra cosa que cal aclarir és que en aquella època en què els homosexuals eren vistos, en el millor dels casos, com uns malalts inofensius, objecte de bromes de mal gust, tots dos relats haurien pogut dur el mateix títol i començar igual:

    El súmmum de la mariconeria
    Era un tio tan maricón que...

    Tornant a l'autor d'aquests acudits, a tots ens havia tret sobrenoms (el meu era "zeppelin", perquè deia que tenia idees de bombero) i n'havia fet caricatures amb gràcia. No cal dir que ara som més respectuosos amb totes les orientacions sexuals, però he volgut ser fidel als usos i vocabulari d'aquella época (finals dels seixanta).

  • Original[Ofensiu]
    SrGarcia | 22-03-2024

    És difícil ser original en un tema tan tocat i llepat, però trobo que te'n surts prou bé.
    Especialment m'ha agradat aquell que se sodomitza ell mateix, això ni als dibuixos animats.

  • Fantàstic[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 22-03-2024 | Valoració: 10

    Realment l'has ben encertat. Les he trobat totes molt adients i la majoria divertidíssimes.

    He passat una bona estona.

    Rosa.