Una perduda oportunitat més

Un relat de: undesaparegut

M'adormo , em clapo i no sé com parar, feia temps que no em passava això, però déu n'hi do la nyonya que m'està entrant.Et miro, no em veus i en el meu somni comença l'existència de tu i el que signifiques.És curiós, una esperança nova que defuig en quan s'adonen que són una oportunitat, o potser tu que cerques com ànima ferida, cerques i cerques una resposta que potser no existeix, que potser ha d'arribar, que potser no és més que un reflexen "negatiu" de tu mateix, amb cos de dona (per allò de l'espècie) un igual que has volgut trobar a cada cara, quan realment no és més que un producte de la teva imaginació assedegada d'amor un maldecap, autoestima baixa (els nens d'avui en dia i jo patim del mateix) Relació desitjada que no arriba ni arribarà, un malson, una vida perduda, un maltrobat, una desgràcia.Definitivament una oportunitat més perduda, un somni trencat? Nah , tampoc, si no la conec, si està només dintre de la meva imaginació, dintre dels meus somnis... o no?

Comentaris

  • Hi ha sempre...[Ofensiu]
    AVERROIS | 01-04-2006 | Valoració: 8

    ... en el gènere humà una recerca de la nostra altre part, masculina o femenina. Es podria dir que realment la persona no està complerta del tot fins que no troba la seva altre meitat. A alguns els hi costa més i a altres menys. Paciencia i una abraçada. Benvingut a relats!