Una marca de naixement 1.

Un relat de: eternasomiadora

N'hi ha dos tipus de persones,
les que neixen sense marca i les que neixen amb marca,
Per a les primeres la vida, es tendre,
sempre els hi somriu, encara que diguin que no,
sempre tenen sort.
Pero per a les segones persones que neixen amb una marca,
la vida i el desti son guiats per aquesta,
mai s'esborra, n'hi en un purificador bany de llet com si fosim Cleopatres,
sera la nostre creu, amb la que cada dia, passi el que passi, sempre
ens i haurem d'afrontar.
No tenim cap mes sortida es el que hi ha,
com diuen la vida es una lluita continua,
pero per a algunes persones potser aquesta carrega es massa
pesada, massa gran,
i no la podem compartir ni deixarla reposar,
perque aquesta es la marca, per sempre.

Comentaris

  • Hola...[Ofensiu]
    BlauFosc | 22-04-2005

    He llegit tots els teus relats (son curtets) i m'agrada el contingut i la forma com dius les coses. Tan sols hi ha quelcom que grinyola, i és l'ortografia. Jo també faig faltes, tots fem faltes, però és llàstima que a vegades un text no es vegi prou polit per aquesta raó.

    Espero que ho vegis com un comentari constructiu, ja dic que m'agrada com escrius.

    Pel que fa a les marques de naixement... jo en dic d'altres maneres, però el cert és que de les persones que conec dotades de mon interior, tots estan o han estat "marcats" d'una o altra manera. I en contra del que creuen molts, no tothom té un mon interior. Molts, tan sols tenen una esafeta de correus interior que amb prou feines els permet creure que son feliços.

  • Persones al cap i a la fi...[Ofensiu]
    Sanke85 | 19-04-2005 | Valoració: 10

    Un relat amb molt sentiment, ple de penes i sofriment...

    Les persones sense marca també tenen problemes, sinò per sort o per desgràcia ja en tindrà. Moltes vegades aprene'm dels problemes, perquè es quan ens toca pensar com resoldre'ls.

    Les persones amb marca, sí, acostumem a tenir més problemes, però la sort a vegades també ens sonriu...

    No es bó duur tota la carga tu sola, intenta trobar algú que t'ajudi a compartir el pes. Busca-la segur que el trobaràs.

    Ànims i segueix escrivint!

    Un petò:
    Sanke85

    P.D.: Llegiu l'altre part, l'història no s'acaba aquí! Tot just acaba de començar...

l´Autor

Foto de perfil de eternasomiadora

eternasomiadora

32 Relats

80 Comentaris

35749 Lectures

Valoració de l'autor: 9.71

Biografia:
Ei!! Primer gràcies per visitar-me!!
Tot seguit em presento sóc una boja acuariana nascuda al 85, i m'agrada escriure coses que penso tot i que se que no tinc raò del tot i m'agrada apendre que encara em falta molt per apendre jeje, i bé escriure és una manera de d'expresar-se i m'agrada fer-ho tot i que no sóc una experta jejeje i faig moltes faltes mai se ma donat bé això u sento. Escric el que penso tot i que se m'en va força la olla perque mai repaso els escrits i poso patacam!! el que penso :P.
I..moltísimes gràcies a tots els que meu escrit us estic molt agraida us anire visitant i escribint tambè un petò molt gran.
Per a qualsevol cosa el meu mail és: ororo85@hotmail.com