Un moment pot ser tot.

Un relat de: eternasomiadora

Hi ha vegades en les quals un sol instant,
pot cambiar-lo tot,
pero som tant maldestres,
que no ens adonem,
i quan revisem aquest moment,
ens adonem del que podria haber estat i no va ser.
Estem tant preocupats pel que diran,
que no ens adone'm de les petites coses,
que gairebe pasen desapercebudes,
quan son les de mes gran importancia,
i per a quan t'adones ja es tard.

Comentaris

  • natasha | 22-04-2005 | Valoració: 9

    m'encanta per la forma en què ho dius i per la rao que tens, sino ens guiessim tan per la gent i pq els nostres pensaments sen van x la parra en els moments menys apropiats les coses podrien ser tan diferents...m'hi he sentit reflectada (el relat ulls de linx mans de seda és una reflexió despres d'un instant dins duna tarda que m'hagues pogut canviar una temporada) vaya rollu t'estic futent per dirte k xapo!!!
    a men oblidava, gracies x el cumentari!!!
    feliç sant jordi
    muaks
    natasha

  • Ens hem de fixar més...[Ofensiu]
    Sanke85 | 20-04-2005

    En qüestió de segons, la vida ens pot donar un gir inesperat, cap a bé o cap a la malament, mai se sap. Sempre ens hem de fixar més en els petits detalls o senyals que ens envia la vida, aquelles que, com molt bé dius tu, casi sempre passen desapercebuts.

    Segueix així.

    Una abraçada:
    Sanke85

l´Autor

Foto de perfil de eternasomiadora

eternasomiadora

32 Relats

80 Comentaris

35753 Lectures

Valoració de l'autor: 9.71

Biografia:
Ei!! Primer gràcies per visitar-me!!
Tot seguit em presento sóc una boja acuariana nascuda al 85, i m'agrada escriure coses que penso tot i que se que no tinc raò del tot i m'agrada apendre que encara em falta molt per apendre jeje, i bé escriure és una manera de d'expresar-se i m'agrada fer-ho tot i que no sóc una experta jejeje i faig moltes faltes mai se ma donat bé això u sento. Escric el que penso tot i que se m'en va força la olla perque mai repaso els escrits i poso patacam!! el que penso :P.
I..moltísimes gràcies a tots els que meu escrit us estic molt agraida us anire visitant i escribint tambè un petò molt gran.
Per a qualsevol cosa el meu mail és: ororo85@hotmail.com