Un dia com qualsevol altre

Un relat de: Victre
Vaig aprendre a estimar
aquell dia
que era un dia com qualsevol altre.

Ningú se n’adonà.
Els cotxes seguien escopint merda.
El tallat tenia aquell regust a cremat de màquina vella. I la llet bullida havia fet un tel que feia basarda.
A l’ascensor, un veí no parava de mirar-se aquelles sabates que no va gosar dir-li a la sogra, que no li agradaven gens.
Els diaris seguien sense parlar de tu.
Un vell no recordava que no recordava què havia esmorzat.
Algú jurava que canviaria, i algú feia veure que s’ho creia.
Un nen s’inventava un mal de panxa que no es creia ningú.
I una amant fingia, per primer cop, un orgasme.

Però jo vaig aprendre a estimar aquell dia
que era un dia com qualsevol altre.

Comentaris

  • Moltes gràcies!!!![Ofensiu]
    Victre | 24-12-2017

    Moltes gràcies pel comentari!!!!!

  • Vida diaria,[Ofensiu]
    Nil de Castell-Ruf | 24-12-2017 | Valoració: 10

    Si, la vida diària és plena de detallets que duen missatges que si som prou conscients, ens adonarem que no és altra cosa que les expressions de l'ésser en la tangible manifestació humana. Detallets que poden semblar-nos foteses a primer cop d'ull, però que en realitat són càrregues emocionals que exterioritzem, a fi d'unir-nos els uns amb els altre amb. Aquest poema teu, palesa aquesta obvietat que moltes vegades passa desapercebuda...

l´Autor

Foto de perfil de Victre

Victre

191 Relats

178 Comentaris

96722 Lectures

Valoració de l'autor: 9.75

Biografia:
Vaig néixer al 1977.
Sóc metge, acupuntor i estic estudiant el grau de psicologia.
En el meu temps lliure escric relats.

Des de que escric, sempre he mantingut una lluita entre mantenir els relats ocults, o fer-los publics. Una barreja entre dubtes, vergonya, i la joia de que altres et llegeixin.

El meu mail és victreespiga@gmail.com

Al blog https://lletresigargots.wordpress.com trobareu tots els meus relats, la majoria amb il.lustracions incorporades.