Ulls àvids

Un relat de: Naiade

Ulls àvids
Penetrant la meva morada
Despertant l'instin adormit
Incitant els més primitius desitjos
Notant com afloren les febleses
Seguint el curs dels rius prohibits
Caminant per rutes sinuoses
Frenant arran del precipici
Arrencant el vol cap el nord
Marxant del perill
Tornant a aflorar el meu jo
Gaudint el present
Oblidant el perill
Sentint pròxim el so de l'amor.



Comentaris

  • Bona vista la d'aquests ulls[Ofensiu]
    Unaquimera | 09-10-2006 | Valoració: 10

    Una ruta interessant la que descrius, un itinerant ben assenyalat per verbs d'acció ( penetrar, seguir, caminar, frenar, arrencar, marxar, tornar ) que impliquen un moviment des del jo i ben acompanyat d'altres verbs molt més intimistes ( notar, incitar, gaudir, oblidar, sentir ) que personalitzen el trajecte, que l'omplen d'emocions, de sentiments, de sensacions a nivell de sentits i d'actitud davant la vida.

    Enhorabona! Em sembla que emprens aquest camí amb bon pas i amb fortalesa!
    Aquest és molt bon equipatge per a qui s'enfronta a prohibicions, precipicis, perills, desitjos, instints... i al amor, que pot ser extremadament arriscat!

    Estic encantada de tornar-te a llegir i a comentar: crec que aquestes pàgines són per això, per a descobrir autors, intercanviar impressions, descobrir altres estils d'escriptura, gaudir amb relats diferents o propers als nostres... per tant, em va agradar molt rebre el teu comentari i espero que continuï el contacte!

    De moment, t'envio una abraçada amb colors de tardor,
    Unaquimera

l´Autor

Foto de perfil de Naiade

Naiade

246 Relats

1711 Comentaris

275468 Lectures

Valoració de l'autor: 9.91

Biografia:
Fa temps que escric, necessito plasmar el que porto dins. També m'agrada pintar, pel mateix motiu.
Però escriure per un mateix no té cap gràcia, necessito estar en contacte amb gent que també li agradi i poder compartir i intercanviar opinions, consells.
Varen parlar-me de relatsencatala i aquí estic, satisfeta de formar-ne part.

R en Cadena



(fes clic a la imatge i descobreix què és "R en Cadena")


Lèvingir en va encadenar i jo he passat la cadena a orchid i entortilligat. També a gaia1, Follet, Blaumar i Atlàntida

Per qualsevol cosa aquest és el meu e-mail:

mlloretp@gmail.com