Tothom vol una vida millor?

Un relat de: maria rosa salas anglès

La pau que es respira en aquest indret idíl.lic, s'ha vist, de sobte, interrompuda pel ressò llunya d'un violent esclat. Tot ho ha capgirat, el silenci ha esdevingut una esglaiadora remor que no presagia res de bo. La blavor del cel ha quedat coberta per una espesa columna de fum. La piuladissa dels ocells s'ha vist de cop truncada per aquest inesperat i esgarrifós retruny.
En el lloc on s'ha produït l'esclat, tot són corredisses amunt i avall de gent plena de sang que intenta fugir d'allà.
Altra gent corre cap al lloc per veure de socórrer algú i oferir el seu ajud.
En mig d'aquell "girigall" de gent i soroll, una nena petita sanglota al costat de la mare ferida de mort, que, en el moment de l'explosió, la tenia als braços i la consolava de la pelada al genoll que s'havia fet en caure.
El dia de demà, aquesta nena ara tant desvalguda, esdevindrà una dona forta que per a la única cosa que viurà serà per tornar, doblat o triplicat, el cop que avui ha rebut.
La violéncia engendra més violencia. Es un cercle que no té final.
Podrà algun dia aquesta nena oblidar, perdonar i ser feliç?







Comentaris

  • Maleït terror.[Ofensiu]
    jomagi | 08-10-2015 | Valoració: 10

    Hi han fets tant dramàtics que mai més s'obliden ni es perdonen. Aquesta humanitat
    que hauria de ser neta i diàfana porta en la seva genètica la llavor latent del mal.
    Et seguiré llegint. Una abraçada.

  • QUE DIFICIL QUE SERÀ[Ofensiu]
    EULALIA MOLINS ARAGALL | 18-10-2008 | Valoració: 9

    Oblidar? Potser mai. Tornar-s'hi? Mai. Tirar endavant? Sempre sense mirar endarrera. Tothom vol una vida millor? Sí, però no tothom l'ha aconssegueix.

l´Autor

Foto de perfil de maria rosa salas anglès

maria rosa salas anglès

12 Relats

14 Comentaris

9690 Lectures

Valoració de l'autor: 9.88

Biografia:
El misteri de les paraules treuen dels racons de l'ànima emocions dibuixades.
. . . . . . .

Enamorada de les paraules,
en el meu món de realitats,
les frases sobre el paper
formen històries inventades.

Ma.Rosa