Tal Qual

Un relat de: Joan G. Pons
Animo, totalment convençut, a expressar-nos sempre d'una mateixa manera, manifestar-nos sempre Tal Qual, en les nostres relacions humanes.

No neguem el creixement de valors personals, però sí invoquem la coherència i manteniment de les dades personals, criteris i personalitat.

Valorem els canvis en positiu. Enriqueix i defineix la nostre personalitat, el nostre SÓC TAL QUAL.

La gent valora molt el tractar amb persones que es manifesta sempre "tal qual", sense dissimuls. Relacions netes, sense sorpreses, "tal qual". Sinceres "tal qual".

Juga molt a favor, en els treballs de grup, personalitats estables. Facilita el coneixement i col.laboració i la bona entesa.

.........................................................................

l

Comentaris

  • Agraïments [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 28-10-2023

    Bona vesprada, Joan: Gràcies per la teua opinió sobre el poema Inmemòriam de Rosalia de Castro. Em dius que està "ple de sensibilitat".
    Cordialment.
    Perla de vellut

  • Agraïments [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 27-10-2023

    Hola, Joan:
    Et comente que m'has donat les gràcies, dues vegades, en el poema meu d'"Ala d'àngel". Però crec que no has vist un poema editat darrere d'aquell últim. Es titula "In memòriam de Rosalia de Castro", el qual te n'has descuidat.
    Bo, ja em diràs alguna cosa al respecte.
    El meu Gmail és: llamprmc@gmail.com. M'ho dius per ací. Gràcies. Així és per privat. D'acord?
    Salutacions cordials.

  • Penso en la hipocresia victoriana[Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 27-10-2023 | Valoració: 10

    Aquesta sinceritat, aquest jo sóc així, em fa pensar i enfrontar-me amb la hipocresia de l’època victoriana, amb la burgesia catalana de principis de segle 20, per exemple. No sabien mai que pensava l’altre; sempre prioritzaven les formes. Que les formes han de ser correctes, d’acord, però no tant. Una forta abraçada, Joan.
    Aleix

  • Les relacions entre persones. [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 26-10-2023

    Un assaig, que dona per a pensar. A poc a poc, vols dir que cal ser sincers autènticament i amb tot el coneixement. Continua així, Joan.
    Cordialment.
    Perla de vellut

  • Tal qual[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 26-10-2023

    Té els seus riscos expressar-se tal qual, en segons quines persones i circumstàncies, però, així i tot, si es fa amb respecte i una mica de mà esquerra, crec que val la pena. Les disfresses ja ens les possarem per carnestoltes.

    Rosa.

  • Tal qual[Ofensiu]
    Prou bé | 26-10-2023

    Molt bona reflexió, però és sempre possible? és sempre recomenable?

    Amb total cordialitat