set

Un relat de: perunforat

Enfonsa per uns moments el cap a sota l'aigua...està gelada, trencadíssa com un vent accelerat de forma sòlida que espatega de cop al rostre calent. La sang comença a girar més depressa, circuïts a corre-cuita per arribar a filtrar el color vermell a cada racó de les venes, conductes sensibles...qüasi d'aparença fascinant que treballen sense horaris per cumplir la seva tasca. Miracles de la natura, racons inèdits amb ADN propi que s'encaixen com un trencaclosques per arribar a ser el que som.
Torno a l'aigua, agulles que punxen a cada punt invisible on respira la pell, trec el cap de l'aigua, agafo aire...la calor s'ha fos, la sensació de frescor es resparteix per cadascuna de les parts del meu cos i un esglai surgeix de les tenebres de la meva gola...
uà...l'aigua fresca que brolla de qualsevol racó de la terra...aire per on respira i es refresca el nostre cos...la calor em fa treure la roba, m'agrada treure'm roba, anar descalça, sentir que no necessites res més que la pintura color terra que transforma el rostre, la pell...
I els meus ulls d'un color més clar, la meva pell més fosca, el meu somriure més evident, set...molta set.Set de sentir la mateixa sensació que treure la mà per la finestra topant amb l'aire que passa tocant-me com una mà...set de submergir la meva cara en un gran forat cobert d'aigua i de nou...
Set de sentir...i sentir....i vull més per sentir més...de cada cosa, de qualsevol cosa, que la raó quedi pel fred...que la resta formi part de les vacances de la meva ànima.
Saps la sensació que tinc a mida que em puc anar desprenent de la roba...?El sexe m'allibera, fa que la meva ànima, el meu esperit, dansi amb el meu cos desprès de cadenes...no duc lligams, tot fora...la calor és el meu vestit, la lluna l'amant que em mira de reüll, el cant del grill la meva melodia, la nit fantasia, el sol energia...il.lusió, desig, llibertat.....les preguntes queden enrera, les respostes queden preses com nusos de mariner al voltant de la roba desada a l'armari...
Comença el joc....

Vols fer un petó als meus llavis?

Comentaris

No hi ha comentaris, comenta'l tu primer

l´Autor

Foto de perfil de perunforat

perunforat

93 Relats

284 Comentaris

94928 Lectures

Valoració de l'autor: 9.73

Biografia:
Jo sóc així com sóc com el títol de Jaques Prévert

Sóc remolc de l'era
cendres calcàries de sabors
engrunes de silencis
i penyora de colors

Sóc herba mullada
d'olor de llocs
fiblar de pells
i l'enyor d'uns pocs

Sóc aire comestible
pintant oxigen amb els dits
mans d'argila humida
de sols, dies, llunes i nits

Sóc cargol treu-banya
un patufet a la panxa del bou
caputxeta entremaliada
i un calamar a dins d'un pou

Sóc un llibre a mig escriure
amb llapis de carbó
tint de blanc sobre fons negre
lletra de pal i cançó

Sóc pedra de tartera
marca d'aigua de paper
muntanyes de somriures
sota al vol d'un esparver

Sóc el que sóc
No sóc res més

D'amunt i avall
De més i menys

De poc o molt
De tot o res

http://correctellegiblebarat.blogspot.com/