Segueix-me, és cap aquí

Un relat de: plaerdemavida

Vine, seu, acomoda't.
Crispetes, pipes, cacauets?
Gaudeix de l'espectacle.
Acosta't a la pantalla
i amb els ulls tastaràs
la felicitat.

Dóna'm la veu
i projectaré la drecera
al món que has somiat.

Dóna'm la veu
i agafa el teu número.
Vine, seu, acomoda't,
deixa't seduir, no et resisteixis.
enganxa't, hipnotitza't,
no busquis més enllà.
Jo t'ofereixo el món
en un viatge organitzat.
No hauràs de pensar en res.

Dóna'm la veu
i la pantalla és teva.
El mirall màgic,
el món d'Stromboli,
la fada padrina
de què t'havien parlat.
No te n'allunyis...
o et perdràs.

Segueix-me, és cap aquí.


Benvingut, aquí tens les cadenes.
Gràcies per la veu.
Les ombres t'esperaven.

Benvingut de nou a la Caverna.

Comentaris

  • Felicitats![Ofensiu]
    marta_gut | 11-01-2009

    FELIÇ 5è ANIVERSARI d'RC,
    relataire!!!


    5 aniversari RC



    Si avui és diumenge 11 del 2009, avui és el cinquè aniversari d'RC. Passa pel fòrum i descobreix com pots "enganxar" en un dia com aquest Recorda: NOMÉS AVUI! T'ho perdràs?

  • Un poema que t'encadena[Ofensiu]
    Xanxaneta | 11-05-2006

    El trobo molt encertat el teu poema!

    Les tres primeres estrofes són tant temptatives i himnòtiques que t'obliguen a seguir llegint, de la mateixa manera que els publicistes i guionistes aconseguiexen enganxar-nos a les seves creacions televisives.
    El misteri i les ansies de continuar amb la lectura es personifiquen en l'insistent "Segueix-me, és cap aquí".

    El final del poema també té molt encant, perquè tot i ser previsible fa servir les paraules justes, per fer comprenre el missatge al lector. Quedem lligats per cadenes, perdem la veu i l'opinió, en definitiva: ens tornem passius i conformistes, i mica en mica, sembla que el cervell se'ns vagi assecant.

    Si volies aconseguir que la gent reflexionés a partir de la lectura del teu poema ho has aconseguit, si no felicitats pel resultat!

    Vaig alegrar-me de veure que t'havien publicat al llibre, recordo que ja a l'institut guanyaves premis de Sant Jordi.

    Està bé que hi hagi una altra manresana a la web...


    Cèlia.

  • filladelvent | 15-01-2006

    Fantàstic! Un esment a Plató, l'únic que em faltava perquè m'acabés de conquistar la teva literatura!!

    Molt bé, et felicito, i també perquè pel que he vist et publicaran un relat al llibre, suposo que la Simfonia o la Llet vessada, més probablament. Enhorabona, les oportunitats tot just comencen ara; no les deixis escapar!

    -Filladelvent-

  • La veu a canvi de les ombres?[Ofensiu]
    Jere Soler G | 15-01-2006 | Valoració: 9

    No sé si l'he entès bé; però jo el que hi desxifro és una crítica subtil i elegant a l'artilugi de la televisió. És un poema ben traçat, un xic irònic, amb un missatge profund que es deixa mig veure. La veu a canvi de les ombres de la caverna. La veu a canvi de les cadenes. Un viatge organitzat, on no cal pensar, on no es pot pensar...
    Ai...! I jo l'altre dia em vaig acomiadar de tu dient-te que me n'anava a veure la tele...!!!

  • Hola![Ofensiu]
    Àfrika Winslet | 20-12-2005 | Valoració: 9

    m'ha agradat el teu poema! I, per cert, també m'agrada el teu "nick" i el teu nom, Aloma, és molt bonic!!

  • sí senyor![Ofensiu]
    claudesol | 23-06-2005 | Valoració: 8

    ninaaaaaaaaaa!!!

    després de la teva recomanació, m'he engnxat en aksta pàgina eh??

    m'agrada com escrius, ets clara i les paraules són freskes i àgils!

    et felicito!

    em deus un sopar eh? em vas fallar l'altre dia!! jo k volia despedir el curs am la millor cantant de gospel que conec!;)

    ja nirem parlant! continua escribint!

Valoració mitja: 8.75

l´Autor

Foto de perfil de plaerdemavida

plaerdemavida

6 Relats

52 Comentaris

11759 Lectures

Valoració de l'autor: 9.50

Biografia:
Em dic Aloma. Vaig néixer a Manresa el 1986.

Tinc 20 anys i moltes ganes de llegir i de ser llegida.

Gràcies per passar per aquí!

alomavilamala@hotmail.com