Qui sóc?

Un relat de: AuRy_22

Què fas quan t'adones que res t'omple?
I quan allò que et pensaves que desitges es torna en coses buides, pesades que vols deixar?
Tota la vida igual, desitjant allò que no tens i odiant el que tens.
Per què no pots ser feliç amb el que tens?
Sempre es vol més i més i quan aquest més arriba es torna en quotidià i avorrit amb ganes d'un altre més.
Vull trobar el meu somni, aquella mitja taronja que m'ompli el buit del meu esperit. Vull sentir unes sensacions mai descobertes fins ara, les vull tocar.
Sóc conscient del que faig però no ho gaudeixo.
La música, què és per mi? Què sento quan faig música? Res. Però sé que és part de mi, la necessito. Però perquè necessitar una cosa que no em fa sentir viu?
Potser és que visc la vida dissenyada pels altres i no la meva.
Quines decisions he pres lliurement?
Sí, m'han deixat escollir moltes coses però sempre amb un condicionant darrere.
Vull escollir la meva manera de viure i saber que no la canviaria per res.
Preguntes i més preguntes i totes sense una resposta que m'ompli.
Grans dubtes existencials. Res del que crec o penso és en realitat el que penso i crec en el fons de l'ànima. És un sisè sentit? La naturalesa m'ha fet una mala passada, no el vull aquest do.
Soc una moneda. Exteriorment soc una cara de la moneda però interiorment soc tot el contrari. Idees contraposades, que es creuen, que lluiten. El pitjor de tot es que guanyen les que no vull que guanyin.
Tan difícil és saber qui sóc?

Comentaris

  • Clar de lluna | 22-03-2008

    ...estar molt bé fer-se preguntes en aquesta vida i créixer interiorment, algunes respostes les trobes pel camí, altres te les mostren i altres potser no les sabràs mai!

    Ser feliç? Per mi són petits instants i mai té a veure amb "lo" material!

    En fi, no et cansis mai de buscar respostes, però pel camí no t'oblidis de viure, doncs el temps que passa sense ser-ne conscient, aquest ja no torna!

    Una abraçada!

l´Autor

AuRy_22

9 Relats

16 Comentaris

8323 Lectures

Valoració de l'autor: 9.55

Biografia:
He decidit penjar els meus relats en aquesta web perque sempre he volgut que la gent valorés el que escric de manera objectiva i no sols dient-me si estan be o no, sino dien el que està be i el que no i què canviarien

Com fins ara no he sabut trobar cap conegut que sapigui fer això he decidit deixar els meus relats que no són res de l'altre mon en mans de gent que no em coneix i sé que sabran ser objectius