Ella imagina

Un relat de: AuRy_22

Tanco els ulls. El temps s'atura i la meva ment em transporta a aquells dies que vaig passar al teu costat. Cada detall, cada olor, cada sensació... tot està dins meu. Només em cal tancar els ulls per recordar-ho.
Els llavis carnossos, aquells ulls tan bonics que quan em miren parlen i em fan morir en el teu cor. Els cabells suaus els quals no em cansaria de despentinar mai. M'apropo a tu i puc sentir com el cor batega. Cada batec és un pas magestuós, perfectament mesurat, dèbil però amb un resò robust. Els braços i les mans són com un tronc d'arbre mimat amb unes branques acurades i polides. Tenen el poder d'abarcar-ho tot però les agafo i es rendeixen a les meves. Les orelles, fines i tendres.
Ella et pot imaginar però ningú més pot ser capaç de dibuixar-te cada cèl·lula del teu cos. El teu somriure és una llum en un camí fosc i ple d'entrebancs, és la guia dels meus passos. Les meves pors s'esvaeixen només d'imaginar-te en l'univers dels meus pensaments i m'ajuden a aixecar-me quan caic i estic perduda. Respiro, visc, menjo, m'aixeco cada matí tan sols per imaginar-te, perquè sé que ella també ho fa...

Comentaris

  • l'he reellegit[Ofensiu]
    ANEROL | 07-07-2007 | Valoració: 9

    perquè és un tema pot-ser massa escrit, però al final canvies i li dones un toc més interessant

  • La valoració![Ofensiu]
    goldenmoon | 07-07-2007 | Valoració: 9

    M' havia deixat la valoració!

  • M' agrada[Ofensiu]
    goldenmoon | 07-07-2007

    M' ha agradat com descrius les coses, amb poques paraules hi ha molts sentiments. Jo no hi entenc però m' ha agradat.

    Jo només he publicat un relat, si pots llegeix-te'l i em dius si t' agrada, gràcies.

    Anna

  • Dues sensacions al llegir el teu text[Ofensiu]
    lluisba | 07-07-2007 | Valoració: 9

    Primera: un cert to de tòpic, uns llocs coneguts. Els cabells (per cert, molt bé la frase sobre despentinar). Preveia, llavors, que el text no sortís d'aquí, com el vaixell que s'embarranca a la vella roca de sempre.
    Segona: la frese final capgira la història, la moral i el sentit de tot plegat. Celebro que en una sola frase destarotis les previsions i creïs un nou món, molt més interessant.

Valoració mitja: 9.25

l´Autor

AuRy_22

9 Relats

16 Comentaris

8312 Lectures

Valoració de l'autor: 9.55

Biografia:
He decidit penjar els meus relats en aquesta web perque sempre he volgut que la gent valorés el que escric de manera objectiva i no sols dient-me si estan be o no, sino dien el que està be i el que no i què canviarien

Com fins ara no he sabut trobar cap conegut que sapigui fer això he decidit deixar els meus relats que no són res de l'altre mon en mans de gent que no em coneix i sé que sabran ser objectius