Què li dec?

Un relat de: Tiamat

Comprador (C): Miri, és que això fa dies que no em funciona, venia a veure si em podrien mirar què li passa...
Venedor (V): A veure... hmm... sí, possiblement són les piles. Miri, si ens en porta unes, doncs les hi canviem aquí mateix.
(C) Està bé, vaig a comprar-ne, que no en duc a sobre... saben on en venen?
(V) Sí, aquí al costat, a la ferreteria.
(C) Moltes gràcies, fins ara.
(V) Fins ara.



(C) Bona tarda, sóc el d'abans, que ja he comprat les piles.
(V) Sí? perfecte, si m'ho dóna un momentet els hi canviem i veurem si és això el que falla.
(C) Moltes gràcies.



(V) Sí, crec que eren les piles, veu? ara diria que ja va bé.
(C) Moltíssimes gràcies, què els hi dec?
(V) I ara, res, ha estat un plaer.
(C) No home no, que s'han hagut de prendre la molèstia i tot plegat, vinga, digui'm, quant li dec?
(V) Que no cal, si no és necessari, no ha estat res.
(C) Però jo em sentiré malament si no m'ho cobren, siusplau, digui'm, què li haig de pagar? ni que sigui un preu simbòlic.
(V) Home, si s'ha de sentir millor... no ho sé, un euro?
(C) Un euro?
(V) Sí, un euro, si li sembla bé, és clar, ja li dic que no és necessari que ens pagui res...
(C) Un euro??? un euro per canviar dues merda piles??? això és un escàndol!! vostès són una colla d'estafadors, on s'es vist, un euro per una cosa que podria fer perfectament a casa meva!! au vinga, on anirem a parar, si és que és per això que el món no funciona, per la gent que, com vostès, s'aprofita de la resta!! Saben què els hi dic? tinguin aquí el seu maleït euro, ja se'l poden ficar per on vulguin, l'euro dels collons, home, és que ja està bé!!



(V1) A aquest tipus de gent no se'ls hi hauria de canviar mai les piles.
(V2) Què vols, el negoci és el negoci.

Comentaris

  • Genial[Ofensiu]
    Alícia Gataxica | 19-04-2005 | Valoració: 10

    eal como la vida misma... pero fet amb to irònic, estructura molt amena, i molt divertit... Molt bé. Ja veus els emsu coments van amunt i avall, es que tens tantes coses que costa decidir... però m'agraden més els relats i les reflexions que no pas els poemes... encara que ja t'he comentat que jo de poesia res de res.

    Molt bé noia

  • Vostè dirà[Ofensiu]
    Vicenç Ambrós i Besa | 16-09-2004 | Valoració: 10

    Lector (L) Posi'm un altre relat, si us plau...
    Escriptora (E) Vostè mateix, continuï llegint.
    (L) A canvi de què?
    (E) A canvi de res, home! Per això estem, els escriptors.
    (L) I ara! No, dona, no, de cap de les maneres! Insisteixo; què li puc oferir?
    (E) De debò li dic que no es molesti...
    (L) Que em vol fer tenir mala consciència per la resta dels meus dies?
    (E) Bé, miri, ja que insisteix... doncs no sé... Miri, sap què, faci'm un comentari del que llegeixi.
    (L) Com diu?
    (E) Si li sembla bé, naturalment. Ja li dic que no és necessari que...
    (L) Un comentari? Aquests escriptors només pensen en fer escriure als seus lectors! Però què s'ha pensat? Jo no tinc perquè escriure-li res...
    (E) Com que deia...
    (L) Com que deia, com que deia... Ja! I què més! Miri, sap què? Aquí té el seu comentari i que li aprofiti, caram!
    "Relat d'una profunditat visceral sobre una absurditat o banalitat d'extraordinària i meridiana concepció d'allò qüotidià que fa de nosaltres robots esdevinguts en el si d'una societat desordenadament socioincomprensiva, maniacodepressiva i absurdoidiota que reclama amb força la definició d'homo imbecilus per als seus membres amb el notori objectiu d'enaltir les ingentment absurdes proeses que el fan mereixedor d'aquesta qualitat. Pel que fa al relat, un deu".

Valoració mitja: 9.67

l´Autor

Foto de perfil de Tiamat

Tiamat

321 Relats

1499 Comentaris

681437 Lectures

Valoració de l'autor: 8.87

Biografia:
també al bloc d'europa de l'est
transiberia.blogspot.com,
a la revista
Revista Est'
i al mail
tiamat_relats@yahoo.es

Laura Bohigas, del 85. He estudiat filologia eslava i, en el meu temps lliure, viatjo als Balcans. Visc a Barcelona, però no en sóc. I més coses, però en l'essencial, poc més

Entre els 19 i els 22 anys vaig escriure 321 coses i les vaig anar penjant aquí. Ara m'he calmat i escric de tant en tant, però no ho penjo aquí. Llegeixo molt.