Policromia

Un relat de: Boira Matinera

Pinta la teva vida del color que vulguis, només tu tens el pinzell i els tubs de pintura. Pots preguntar a un altre persona si hi pintaria flors o bé muntanyes, però has de tenir en compte que pot ser que la seva tela i la teva no siguin del mateix tamany. Per tant, només ets tu, tu sol davant el quadre en blanc, amb un pinzell a una mà, i la paleta amb una mica de pintura de cada color, a l'altra. Només tu saps el que vols expressar amb el què et disposes a dibuixar. Pot ser molt atrevit i decidit, i començar directament amb la pintura, però si no ho tens massa clar, pots començar amb el carbonet a traçar unes primeres línies del que creus que vols dibuixar. No tinguis por perquè si amb el carbonet t'equivoques, pots pintar-hi a sobre amb pintura. Però si te n'adones molt tard de que no estàs dibuixant el què realment vols, o creus que no t'ha quedat bé, pots pintar-hi a sobre, o intentar treure la pintura, però sempre quedarà una marca, sempre es notarà que allà t'hi has equivocat, ho podràs intentar dissimular, i en el millor dels casos quedarà camuflat, però encara que sigui poc, es notarà.
Decideix quins colors utilitzaràs, què hi representaràs i quin estil utilitzaràs. Potser serà realista, o surrealista. Només tu ho pots decidir.


Comentaris

  • crohnic | 29-05-2009 | Valoració: 9

    Un bon relat!!
    A vegades ens deixem influenciar massa pels demés i no som capaços de pintar el que realment voldríem...