perdoni: que en té?

Un relat de: FRAN's

Camino pel carrer sense saber exactament on vaig. Sé què busco; el problema és que no sé on trobar-ho. A cada passa que dono sento com si tothom que passa pel meu costat, aparentment sense cap relació amb mi, em mirés de reüll, fent veure que desconeixen els meus propòsits però, internament jutjant-me i fins i tot acusant-me d'ells.
Per fi, em sembla entreveure uns carrers més enllà la creu que indica la meva salvació i, emocionat, accelero el ritme per aproximar el moment d'arribada, casi estic corrent.
carrers: sí! Tenia raó és allà
Dos carrers: ja falta poc, ja falta poc...
Un carrer: corrent desesperadament
Cap carrer: SÍÍIIII!!!!
Paro de córrer, no cal que entri esbufegant, com si m'hi anés la vida (que m'hi va, però no cal que els demés ho sàpiguen). Respiro a fons i entro. Collons quanta gent! Sembla que la cua no s'hagi d'acabar mai... intento passar l'estona mirant les vitrines, em miro la pressió (un pel alta), em peso (pes: 70 kg; alçada: 1,73cm; vigile su peso)...
-El següent, si us plau. Perdoni; escolta xicot, xicot!
-Eh? Ah! A mi?
-Sí, noi; a tu, sí...
-Perdoni, cof, cof! - instintivament miro a dreta i esquerra per corroborar la confidencialitat de la nostra conversa i li xiuxiuejo - que té condons...?
El farmacèutic abandona la barra amb la única contestació que un sospir (serà un senyal per la resta de la gent que sóc JO qui vol comprar aquests tubs de làtex). Al cap d'unes hores (segons el meu rellotge només han sigut 12 segons, però em Tres costa molt de creure que el temps pugui arribar a fer-se tan lent) el farmacèutic torna amb tres tipus de paquets diferents:
-tenim aquests tipus de (augmentant el to de veu) condons. Quin vols; el klàssic, el posafàcil o l'extralarge?
Aquest home em vol arruïnar la meva vida pública!!! Però es que es pensa que sóc sord o què? Mentre pugen la calefacció subterrània (ho sé perquè noto com m'acaloro dels peus al cap en un moment) intento esbrinar quin model és l'adequat a les meves característiques. El klàssic? Potser massa carca... El posafàcil? massa de debutant... I l'extralarge massa... massa large.
-psmnndcda...
-perdoni? No l'he entès bé
-psmnndcada...
-coooom?
-Què me'n posi un de cada!!!
Les sis persones que hi havia a la farmàcia es giren de cop mirant-me alertat. Una àvia, en veure què volia comprar reprodueix amb el polze i l'índex una creu davant seu. Quina vergonya...
-d'acord, com vulguis son 20 euros amb quinze. Moltes gràcies
quan me n'adono ja sóc a fora de l'establiment amb la bossa en una mà i 20'15€ menys a l'altra. Ara només em falta trobar la noia: no deu ser tan díficil com els condons...


Comentaris

  • Jo, xaval, quines coses que et passen![Ofensiu]
    aurora marco arbonés | 14-10-2008 | Valoració: 10

    Però si això no li ha passat mai a ningú....
    En aquells llocs s'hi ha d'anar xiulant, home, així com de sobrao, el cap alt i l'esquena dreta, sense acoquinar-se. I si et despatxa la farmaceútica doncs encara millor, un somriure de biaix i se li fa l'ullet. Així, si la farmaceútica està de bon veure i tu també, ja no caldrà que busquis més. Molts petons.

  • jajajaj! És bo!!![Ofensiu]
    AnNna | 10-10-2004 | Valoració: 10

    Nuiet!!! M'agrada!!! Ben real, suposo... pel que explica la gent.... I és que jo ho tinc clar, que en compri el noi, home!
    A veure si tens sort en trobar la noieta...
    Petons!
    AnNna.

  • Que hi hagi sort![Ofensiu]
    Far de Cavalleria | 26-09-2004

    Tens material per provar i per coneixe't a tu mateix. El proper dia el personatge ja sabrà escollir. Molt bé!

  • Hahahaha![Ofensiu]
    Ilargi betea | 15-09-2004 | Valoració: 9

    Molt bó! Pel títol ja m 'esperava que el noi busqués preservatius, però la última frase (molt bona!!) no me l'esperava.
    Felicitats per descriure amb aquesta facilitat i tant d'humor aquesta situació que quasi tots hem passat algún cop.

    Me n'alegro d'haver-te llegit, m'has fet passar una bona estona!

    Una abraçada, molta màgia i... que n'hagis de comprar molts més! ;)

Valoració mitja: 9.25

l´Autor

Foto de perfil de FRAN's

FRAN's

50 Relats

98 Comentaris

65016 Lectures

Valoració de l'autor: 9.05

Biografia:
frase preferida: "no diguis mai: d'aquesta aigua no en beuré, aquests genitals no lleparé i aquest capellà no és el meu pare" (Quim Vila)
pel·lícula preferida:la fortuna de viure (Les enfants du marais)

la vida és una merda i precisament per això ens ho hem de passar bé