oposats

Un relat de: natasha

et miro, em mires;
t'estimo, jugues;
ets únic, soc fàcil;
jo tot, tu res.

Donaria el món per tornar-te a tenir una altra nit,
tu esperes a que ella es desideixi,
jo contemplo l'escena,
mentre junts observem el silenci d'una nit.

Comentaris

  • m'encanta...[Ofensiu]
    pilotari | 11-01-2011 | Valoració: 10

    ... com escrius. Estic segur que no caldrà que dones el món per tornar a tindre'l altra nit amb tu.

    un beset!!

  • buff...[Ofensiu]
    ATZAVARA | 22-12-2008

    No trobo paraules.
    Genial!.

    atzavara

  • M'encanta[Ofensiu]
    butterfly19 | 06-02-2006

    Simplement... M'ENCANTA

  • condensació magnífica[Ofensiu]
    Gica Casamare | 06-09-2005

    Versos amb una rasa que divideix dues actituts, una que dóna, un que rep i gaudeix lúdicament... "t'estimo, jugues...", em sembla dur.
    M'encanta aquesta condensació poètica.

  • quetzcoatl | 06-09-2005

    Expresses tan bé una situació que també he viscut... I l'il.lusió i l'espera t'atrapen fins que algú et diu "vals molt!". I bastant més tard pots arribar a entendre que un cop ho has donat tot, també els altres poden lluitar per tu.

    M'agrada com has condensat el pocs versos i paraules ben escollides aquesta situació.

    Felicitats!

    m

  • a vegades..[Ofensiu]
    RainBow_CoLouRs | 05-09-2005 | Valoració: 10

    a vegades les persones oposades s'atrauen, mai perdis l'esperança en el mon de l'amor, lluita pel que vols i no paris fins conseguir-ho..!
    M'agrada com escrius, et seguire comentant.!
    Petons!*

  • Dues estrofes...[Ofensiu]
    Llibre | 29-04-2005

    ...que juguen entre elles amb ritmes canviats. El to entretallat de la primera, enfront de la melodia de la segona. La plasmació d'una escena molt concreta, enfront de la descripció d'uns sentiments.

    Sí: ella i ella són oposats. I jugant amb les estrofes ens ho mostres amb total claredat.

    Salut!

    LLIBRE

  • ets generosa...[Ofensiu]
    Capdelin | 29-04-2005 | Valoració: 10

    amorosa, dolça, somiadora... dónes passes en la nit dels somnis esperant que ell es decideixi a fer jugada... tu esperes il-lusionada, ben situada, prudent... tens ganes de jugar però no de perdre la partida... "jo tot, tu res"... ets decidida i segur que guanyaràs a la llarga... si tens paciència i no et rendeixes...
    un petó i una abraçada, guapíssima!!!

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de natasha

natasha

65 Relats

274 Comentaris

83044 Lectures

Valoració de l'autor: 9.57

Biografia:
Vaig néixer una matinada d'agost del 1988 a la ciutat dels quatre rius (Girona).
Química professionalment parlant trobo en les lletres el meu millor refugi, on plasmar sensacions, desfogar-me durant un mal dia o volar pels núvols... escriure s'ha converit en una forma de deixar anar allò que penso però que no dic.
El meu camí seria més feixuc sense els amics i la família.
Gaudeixo amb una bona musica, un bon llibre, una conversa, el bàsquet o amb la simple tranquil·litat davant del mar.

si teniu alguna cosa a dir: judithgirona@hotmail.com

*tot comentari o crítica serà benvingut