Sentir-se bé

Un relat de: natasha
“Recull les cartes, barreja bé, i torna a jugar. La següent partida la guanyaràs segur.” Aquest va ser el regal d’un vell conegut el dia (mesos enrere) que el castell de cartes es va ensorrar i em va deixar pels terres. En aquell moment sé que li vaig contestar que era un il•lús i un optimista de mena… mig any després recordo les paraules i l’aplaudeixo mil vegades. Tenia raó i la vida m’havia preparat la millor de les sorpreses. Ell.

Avui torno a volar pels núvols però ho faig acompanyada. Continuo sospirant en veure una posta de Sol però aquest cop m’aferro als braços que m’embolcallen tot xiuxiuejant-me un dolç “t’estimo” que encara m’envermelleix les galtes.
Avui no m’importa tenir feina i estrés perquè sé que el millor m’espera en sortir de les 8 hores de rutina…

I és que no em cal gaire més per sentir-me bé… tan sols notar-lo a prop.

Comentaris

  • Que bonic![Ofensiu]
    ORIOL | 27-04-2013 | Valoració: 10

    Concís, curt, exacte, cert, motivador, rellevant, i tot per expressar com n'és d'important sentir-se bé! Segur que encara dura, i sinó torna a barrejar les cartes que seguir que tard o d'hora, i torna haver fortuna. Mentre no et sentis bé, no cal afegir res a les nostres vides que no ens aporti valor afegit per aconseguir els nostres objetius vitals

  • missatger | 24-08-2012 | Valoració: 10

    Un castell que s'ensorra sempre es pot reconstruir amb una nova perspectiva, més ferm i equilibrat. Sort i endavant. Una abraçada

  • Dos missatges en un[Ofensiu]
    Llorenç Garcia | 18-03-2012 | Valoració: 10

    Un xicotet flasquet amb dos missatges molt savis:
    1. Si alguna cosa te n'ix malament, torna-ho a intentar.
    2. Encara que les coses isquen malament, si hi ha amor en la teua vida, tot es pot portar millor.
    Una abraçada,

    Llorenç

  • Marteta | 06-03-2012 | Valoració: 10

    Un relat molt optimista i molt ben expressat!
    M'ha agradat molt :)
    Una besada

  • crohnic | 16-11-2011

    Un text amb un missatge ben optimista... De fet, per més vegades que tot s'enfonsi, hem d'intentar tornar a jugar perquè és la única manera de poder guanyar alguna vegada...
    Fins aviat!

  • Optimisme[Ofensiu]
    Unaquimera | 27-10-2011

    Ah, que bo que seria tenir la seguretat de què guanyarem la següent partida!
    M’alegra l’optimisme que destil•la l’escrit, breu però engrescador.

    Hauré de llegir més coses teves per veure si sempre manifestes aquest entusiasme com actitud de vida, ja que resulta envejable.

    T’envio una abraçada tardorenca,
    Unaquimera

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de natasha

natasha

65 Relats

274 Comentaris

83013 Lectures

Valoració de l'autor: 9.57

Biografia:
Vaig néixer una matinada d'agost del 1988 a la ciutat dels quatre rius (Girona).
Química professionalment parlant trobo en les lletres el meu millor refugi, on plasmar sensacions, desfogar-me durant un mal dia o volar pels núvols... escriure s'ha converit en una forma de deixar anar allò que penso però que no dic.
El meu camí seria més feixuc sense els amics i la família.
Gaudeixo amb una bona musica, un bon llibre, una conversa, el bàsquet o amb la simple tranquil·litat davant del mar.

si teniu alguna cosa a dir: judithgirona@hotmail.com

*tot comentari o crítica serà benvingut