Mai no tornaràs

Un relat de: tramuntana

Mai no tornaràs,
ja que mai has estat aquí,
i jo em posaré a plorar,
perquè m'escoltis.

Jugaré a ser gran,
i a afrontar aquest instant,
o...potser ser petita,
i seguir somiant.

Mai no tornaràs,
ja que mai has estat aquí,
sempre t'has anat,
i a sobre sense mi.


Comentaris

  • eissss![Ofensiu]
    AnNna | 06-03-2005 | Valoració: 8

    genial... molt bonic.... de veritat reflexes moltes coses i molt ben reflectides... escrius bé, noia.... per tenir tretze anys... m'agrada! llàstima potser del "sempre t'has anat", que vindria a ser un "sempre te n'has anat" potser....
    bé, molts petons, Laura!
    aNNNa

  • mai, és molt temps...[Ofensiu]
    ROSASP | 06-03-2005 | Valoració: 9

    Aquesta sensació de que busques i no saps ben bé el què exactament, les ombres d'un somni, l'esperança de sentir tantes coses. Potser un dia et va semblar tenir-ho per uns instants o potser va estar un miratge i ara sents que és lluny, però cal buscar de nou el camí per trobar tot allò que s'amaga en el teu cor.
    Un poema una mica inquietant i trist, darrerament et surten així, hi han temporades de tot, no trobes? Però està molt ben escrit i saps transmetre les sensacions amb molta força.
    El títol és molt rotund i fa esfereïr una mica, mai és molt temps Laura. I tu tens tot el temps del món per cercar i trobar...
    Una super abraçada!

  • m'ha encantat![Ofensiu]
    Perestroika | 06-03-2005 | Valoració: 9

    el trobo genial! m'ha sobat després veure la teva edat... m'ha agradat molt, de veritat. Felicitats! i segueix aixi!

Valoració mitja: 8.8

l´Autor

Foto de perfil de tramuntana

tramuntana

423 Relats

658 Comentaris

440578 Lectures

Valoració de l'autor: 9.49

Biografia:
Em dic laura, tinc 15 anys, ( 24 de maig del 1991).

" ...yesterday, love was such an easy game to play, now I need a place to hide away"

...Els teus ulls dibuixen paraules que ni tant sols he sentit mai...

...porqué no hay nadie que te quiera igual que yo.


...yǿu шāy sāy I'ш ā dяέāшя



- laurasainzr@hotmail.com